teman2....

Tuesday, May 19, 2015

bila otomen berpayung kuning


as salam sume kwn2,

selamat hari selasa, selamat hari biru arini... 

smlm berbaju merah arini berbaju biru,
adik jgn jgn marah i lep u....

ish2 apa aku merapek nih...

si bujang aku nih, suke sgt lah ber main payung... skrg nih kan asal ptg ujan, selalu kalu blik keje mmg aku akan bg bujang nih bawak payung sendiri, tp kan payung kite beso.... dia kalu dh pegang payung jln melilau almaklum tak nampak depan payung beso sgt dr tuan... 

dlm 2minggu lps carikan payung kecik comei nih kt mr DIy, takde warna lain warna kunin ni yg ada... gasaklah

skrg kalu ujan ke gerimis suh dia jln sendiri... manis otomenku berpayung kunin
pic semalam ptg... 

siap ada renda2 lg payung tuh


10 comments:

Kakzakie said...

Mama ni betullah ye dik dibelinya payung anak dara utk otomen hensem.. gasaklah sayang janji tak basah:)

UmmuAidan-Arissa said...

Comel jer otomen berpayung kuning renda2 pun..rsnya budak2 baya dia mmg suka payung kot...abg aidan dl pun cenggitu jgk..asik berebut jer...heheh

nur anis said...

kikiki...renda pun renda lah. janji tak kena ujan.. habisla hilang macho gini...

norhidana miswan said...

k Zakie- heheheh nk wat camne kak, dh itu je yg nmpak comei bergaya

k UmmuAA- eheeh itulah kak, dia punya ekcited ni masa beli toksah ckp lah

saly said...

Tetap gagah je atomen walo pun bpayung kuning..renda..kih3.. aiyan

hainom OKje said...

Hihi....jangan sampai beso suka bawak payung sudah Dana.....
Kang mak pulak yg risau kang

aryan azra said...

comey sangat payung nye tu siap renda2 lagi..takpela otomen pun cute apa berpayung kuning

norhidana miswan said...

Saly- heheh itu lah betul kan

k Hainom- hahahha jgn lah kak... masa kecik je kot

norhidana miswan said...

Aryan- hhehe itulah dlm hati ada tmn... hati otomen tu lah

nurbijen said...

Payung kunim dan kasut merah... Ok lah tu Otomen...