teman2....

Monday, November 3, 2014

ini lh penyebabnya

as salam sume kwn2,

arini bizi sikit eh bizi banyak.... maklum lah minggu nih bz ngn nk odit ngn nk meeting beso ngn jabatan2 lain, itu yg agak serabut sikit di pagi2 isnin nih, tpppp tak ckp pun yg monday blues tau... 

sejak menjak dh tua nih, takde dh nk blues2 sgt dh... dh makin matang kot... tiap hari di lalui ngn perasaan yg sama je hahahah... boleh gitu

sejak 2minggu lps mmg edy asik balik mlm je, n sejak seminggu lps asik balik pagi kul 2 -3 pagi mlm td kul4 pagi baru balik... bukan pg karaoke or pg clubbing tp sbb nk nyiapkan site pojek dia.... 
utk carigali petronas 5 tingkat kt hotel grand hyatt...edy kata kalu tak siapkan carigali merempat la nnti... huhuhui sian aku ngn aiyan tido ber2 je... asal mlm2 nngis lah itu bdk cari papa dia sbb edy yg selalu lyn dia tido hehehe... 

hasilnya mmg lawo puas hati... 

12 comments:

Daddy Ziyyad said...

cantik hasil kerja nya..
takpe, lepas ni edy boleh cuti panjang :)

UmmuAidan-Arissa said...

cantiknya dana...mmg berbaloi ngan penat..pandaailah edi..:)

Nafira usof said...

waahhh.. hasilnye sangat membanggakan!
berbaloilah husband akak balik keje 3 4 pagi pon. lepas nih boleh mintak bonus lebih sket dr kampeni.. hehehe

norey said...

cantik..yg penting puas hati hasil keje.. :)

JaSSNaNi said...

hasil yang sangat memuaskan.. congrats to edy..

cheq da said...

Mantap la en.edi

Ibu Lala said...

Cantik hasil kejenya. Suami dana keje apa. Busn sendiri ke.

NEKCIK said...

takpe bnyakkan brrsabo..insyaalah besar ganjarannya Dana

norhidana miswan said...

DaddyZZZ- yolah takde nyer cuti panjang doc, keje mcm biasa

k UmmuAA- alah kak bkn dia yg design pun hehehe

Nafira- hahahha... dateline kene lah ikut hahahha

k Norey- tgk pd bajet yg di kuarkan kak heheh

k Nani- alah bkn dia sorang yg bt kak hehehe

Cheqda- macih2

Ibu Lala- eh tkade lah kak dia keje mkn gaji ngn org, kalu ni keje sndiri dana kayooooo dh

Nekcik- heheheh biasa dh nekcik cume yg kali nih over sgt

Aida78 said...

cantik hasil koje nya...buat kat rumah mcm ne jadi x mcm tu hi2...

hainom OKje said...

Alahai sian Ayyan ...tido tanpa papa...mama pun kesian jugak tido tanpa suami hihi

lieyalatif said...

cantik beb...mmg lawo hasil kejer nyer.... nampak mewah n modern tau....