teman2....

Tuesday, November 18, 2014

bfast di ujung minggu


as salam sume kwn2,

selamat hari selasa kwn2, arini rilex je dtg keje sbb bos takde meeting kt luar muahahha.... itu yg rasa senang hati je dtg keje tuh... 

ujung minggu mmg tak kemana2 papa sabtu ahad keje sedih kan... jd nyer pg sabtu tuh aku saja tingin mkn nasi lemak, lama dh kot tak msk ns lemak di pagi minggu.... pastu mlm tuh bt epok2 @karipap daging lak... itu pun lama sgt dh tak buat, sejak sibuk ngn manik

tp ujung minggu baru nih aku dpt jht selai shawl je... hahhaha tgk kemalasan aku kan, mmg mood nk jht takde... tak tau lah cmane nk kasi up kerajinan tuh... huhhuhu


ns lomak sambal udang... selalu boh sambal tlr

mmg sampai mlm menu nih jelah

hasil keliman aku n maktek

saja bt beso2 biar puas mkn, aiyan pun suke mkn epok2 nih


p/s: tq kwn2 yg bg nasihat utk masalah aku, tp bt masa nih aku takde bt apa lg... biar lah dulu,sbb skrg pun aku balik keje dia trs msk dlm bilik... mrh btl dia kt aku kot..huhuhu sbr lah hati

15 comments:

emy pokden said...

eh tak bwk pun epok2 g ofis..nak rasa gak...
biarlah makngah tu..dah reda tu oklah tu...

Tihara said...

sedapnya nasi lemak dana,
baru2 ni adik akak buat epok2 udang kering.fave akak.moga segala-galanya reda n take care yea dana

norhidana miswan said...

Emy- huhuhui udah abis mi, nnti rajin2 aku bt lg ek...

k Tihara- hehehe epok2 udang kering tu yg kecik2 tu ek kak... itulah kak, dana msg klu nk apa2, tak tau nk btpe...biarkan je

norey said...

sedapppnyaaa dana...terusss terliur sama...sambal udang tu..kecurrr..hehhehe

InsyaAllah akak yakin..nanti semua akan kembali normal...

lieyalatif said...

rajin ko dana....buat epok2...nasi lemak lagi...aku dah lame tak masak bekpes...selalu weekend merayap cari bekpes kat luar hehehehehe...weekdays dah masak tu yg weekend aku nak rileks jeeee...mulee laa aura2 pemalas aku keluar hahaahahahha

aryan azra said...

nampak sedap je semua tu...

Nafira usof said...

tudiaaaa.. nasi lemak masak sendirik laaagii sedap kan kak! mcm2 boleh letak. Zura kalo masak nasi lemak sendirik mesti ada kacang! baru cukup syarat. hahahaha.

wuhuuuuu! udang tuuuuu.. nampak seksi sangat. kalo letak skali petai, memang x boleh nak cakap ape dah.. meleleh2 terus ailio. hahahaha

Kak Dana.. pandai nye kelim sendirik karipap tuh. nampak kemas jer. mesti dah pakar buat karipap nih kan.. kalo zura, mesti pakai acuan karipap jer.. asal terkatup kulit karipap tu pon dh cukup gembira sangat dah.. muahahaha.

Kak.. bab2 gaduh manja ngan adik badik nih zura x pandai sgt nak handle.. sebab Zura nih x pernah duduk ngan adik2 skali..semua adik2 duk jauh2. sesekali berkumpul memang jarang sentap. lagi Zura perasan, adik2 zura nih jenis lebih hati kalo nak banding ngan kakak dia yang bengkeng ini.. hahahahaha.
Moga ada jalan penyelesaian terbaik k~ gaduh adik badik nih x kan kemana pon kan~ balik2 jumpa muka adik badik jugak.

Bbwana adienia said...

breakfast simple tapi sedap.. :)

norhidana miswan said...

k Norey- hehehe dana nih pn teringat2...

Lieya- alah sesekali je pun lieya, aku hari biasa mana ada msk sapan...

Aryan-sedap...percayalah heheh

Nafira- hahah ko nih, tak penah lak akak mkn sambal petai pagi2 hari hehehe... kelim karipap tuh dr kecik2 lg dh biasa bt, itu yg bile dh beso kire boleh la kelim tuh...

Bbwana- beutl3 tuh

aizamia3 said...

eeemm.. nak sikit nasi lemak tu boleh.. hehehe.. ;)

Kakzakie said...

Nasi lemak kalau samabal tumisnya sedap mesti sedaplah jadinya..

# jgn berdiam lebih tiga hari. Kakak kena pujuk adik. mengalah tak mesti kalah..

UmmuAidan-Arissa said...

kita pun makan nasik lemak jgk dana ujungminggi lps..tp sambalkosong jer stok ikan bilis takder...
cantiknya keliman dana tuh..akak guna acuan jer..

norhidana miswan said...

k Aizamia- boleh tp dh duk dlm perut kak hehehe

k Zakie- betul3 tuh kak, nk wat camne kak, kite ckp pun dia bt tak tau, bkn dana tak cube ckp ngn dia elok2

k UmmuAA- wahhhh berns lemak jgk yek, kelim biasa2 je kak sbb dana masa kecik2 dh belajar kelim ngn mak

Aida78 said...

salam dear adoiiii leleh air liuh tengok sambal hudang ni....

hainom OKje said...

Ya Allah Dana......sedapnya karipap, bukan Ayyan jer suka tau huhu...
Okje pun tgh berkira kira nk buat nasi lemak tp entah bila. Sama jer okje kalau dah masak lemak sampai ke mlmlah menu sama haha