teman2....

Wednesday, November 12, 2014

WW ketagihan yg membunuhku


as salam semua kwn2....


tajuk dia mmg menakutkan hahahha... saja je bt gempak.... 

dlm masa 5bln aku dh ada banyak gini bawal aj, huhuhu mmg ketagih... asal ada kuar yg baru msti meronta2 nk beli... huhuhui.

ada selit2 skt shawl lain tp 99% bawal Aj

ni pun ada beberapa lai yg tak msk dlm sini... huhuh

muke org ketagih hahhahha.... 

p/s: skrg nih napsu nk memanik mmg agak slow... aduhla nk bg semangat mari mmg pyh skit

13 comments:

norey said...

bila sawan datang mmg mcm tu...akak pun risau...time minat..pantang dijual..harus menang membeli....hehehheh

Kakzakie said...

Banyaknya Dana!
Kalau ada anak perempuan macam kakak ok juga ini pakai sendiri aduhai...

norhidana miswan said...

K Norey- huawaaaa2... tp tulah kadang seram jgk

K Zakie- kak... maktek skrg dh xpnh bli tudung pakai yg akak nye je...adik dana 3org prmpuan kak blh share2

Cheq Sue said...

rasanya banyak wanita yang hidap penyakit berbahaya ni dana... ahkak pun sama...ketagih nak berhalfmoon dan memanik... -_-

norhidana miswan said...

Cheqsu- tulah kan... dana memanik jgk tp bkn kt tudung sndiri... bahaya pnyakit ni kn

aizamia3 said...

banyak sungguh.. ;)

Daddy Ziyyad said...

eerkkkkk!!

cukup 2 tahun, boleh meniaga tudung! hahaha

Azian Elias said...

mak aiiii..banyaknya Dana.. sungguh tuuu.. setahun mau Dana buat car boot sale. heeeeee...

nurbijen said...

Byknya dana....
Tp xde la hingga membunuh.... Ada anak pompuan nanti senang bole share tudung

eika_jps said...

banyakknya...huhu...bila nak buat prelove nie...nak beli...hehehe...

norhidana miswan said...

k Aizamia- hehehe tulah nama ketagih kan

DaddyZZZ- hahahha... itulah kan doc, bahaya btl

k Azian- hahah itulah kot kak.... napsu sungguh

k Nurbijen- hahahah membunuh tu ayat gimik je kak, membunuh poket sbb asik nk membli je hehehe

Eika- hahahah sume rasa syg... nak wat cane

:: Cik Viva :: said...

wooww..banyaknyaaa...kita ada 4/5 lai je...

hainom OKje said...

OKje sikit pun tak de tudung tu Dana....nak membeli banyak banyak pun na gi mana kan...so tengok Dana pakai pun dah cukuplah