teman2....

Monday, November 17, 2014

baru lah stylo

as salam sume kwn2,

aktiviti ujung minggu mmg tak kemana, papa keje sabtu ahad, hajat nk kuar tp ujan lak... mmg duk umah jelah... 

di pagi sabtu, mama duk kemas bilik dia duk lepak nk teman kono nyer.... dh pakai jersi harimau malaya upin ipin pastu.... ntah mana dia selongkar stokin busuk maktek tuh... udah la goboh2

stylo kan, pakai jersi bola kene lah pakai stokin hehehhe...


sambil baring2 main spiderman

tgk tuh... stokin goboh maktek dia pakai... jln terjengkit2 sbb licin kan

ni lah kwn dia... takpe thn dpn mama antar aiyan kt nursery opis mama ek

p/s: hati gundah gulana bilamana makngah diam seribu bahasa, tak tau mana salah silapnya... sesungguhnya aku mmg kene banyak bersbr n mengalah

14 comments:

Kakzakie said...

Aiyan boleh menjadi penghubung terbaik. Terguris tanpa sedar. Kena berterus-terang moga tak berpanjangan... adik-beradik.

aizamia3 said...

memang stylo.. ai like his stoking.. ;)

emy pokden said...

aiyan...ajak papa g main bola...mesti best kan...ala nah...slow talk ngan makngah tu..insyaallah

Tihara said...

aiyan pandai bawa diri sambil mama mengemas..
akak doakan moga dana n makngah baik2 aje ya, insha Allah

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..siap dgn stokin...belikan dia mafla Harimah Malaya la...:)

norhidana miswan said...

k Zakie- ntahla kak, dia jns yg gitu, dana kene banyak sbr n mengalah... ye dana akui mesti dana yg slh

k Aizamia- heheheh nsb dia tak pakai stokin edy tu kak

Emy- ssh mi, dh beberapa hari tak berckp nih, aku pun tak tau nk ckp pe...

k Tihara- aiyan mmg kak, senang nk urus dia cume kadang tu dia bt hilang sbr, tp yelah bdk2 kan

DaddyZZZ- hahaah insyallah nnti2 cari doc... mau dia pakai mcm tudung

Nafira usof said...

Salam Kak~
Pandai Aiyan bawa diri tika maknye sibuk mengemas. pandai main dengan menan dia sendirik.

Aiyan,
memang stylo lah!! stokin merah tu memang match sangat dengan baju harimau malaya Aiyan tuh! nanti suh mama belikan kasut boleh k!

norey said...

amboi..Aiyan setia bersama temannya..hehhehe..siap berstokin..

Semoga semuanya baik²....tapi berterus terang lebih baik..tapi jgn thru telefon ke...email..kena depan..dan menggunakan sentuhan ...

norhidana miswan said...

Nafira- dia mmg gtu tp kadang ngaco gk, tak blh nk caya sgt pun

k Norey-hrp2nyer gtu lah kak... nthala dana nih sensitif bab2 perubahan2 nih

hainom OKje said...

Ayyan jugak yg senang yer....main spiderman sesorang habis cite tak kacau sesiapa

Alahai siannya jadi Kak Long..... kena sabar ajelah nampaknya Dana.
Yang duduk bersama tentulah dah masak akan perangainya kan....

norhidana miswan said...

k Hainom- aiyan mmg kak, tp kadnag dia bt hal jgk, biasalah bdk2 kan... ntahla kak, ada lah slh dana tuh kak, dia mmg tak akan ckp, boikot cara dia

nurbijen said...

Bagus Ayyan ni... Pakai jer socks yg mana ada asalkan dapat bergaya.... Cayalah Ayyan, stylo habis :)

Ala, tak best pula baca ayat last tu... Bila sejuk nanti, ok lah tu... Sabar byk2 yer dana...

LYAfrina said...

aiyan mmg sentiasa stylo.. hehe

insyallah dana, cuba beralah..takpelah beralah demi kebaikan

norhidana miswan said...

k Nurbijen- hehehe dia mmg gtu kak, bdk2 kan mmg rasa ingin tahu nye tu kuat sgt...

Lyafrina- heheheh bdk2 skrg mmg pandai bergaya dh...
mmg akak sentiasa beralah tp mungkin bsr sgt salah akak kot