Friday, October 31, 2014

kakak yg baik hati


as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat semua, tp aku rasa arini cam hari senin lak sbb semalam aku cuti sehari hhehehe.... tu pun sambil duk kt umah aku rasa mcm dh hari sabtu hahahha... dahsyat2

oklah, nk menunjuk kt korang kerajinan aku nih, muahahahha... sile ketwa ngn nada riak

adik aku no 4 yg kt poli nilai tu dh cuti sem, smlm edy amik dia ngn barang2 dia kt sana, itu sbb aku cuti rehat sehari smlm... dia stay umah aku dulu ujung minggu baru antar dia balik kg ngn bas heheheh.... 
sebelum dtg tu dia dh wassap nk jeruk mangga, gigih la kakaknyer ni buat... 
pastu rasa tekak tingin mkn cheesekut, aku pun bt lah jgk, bt lbh sbb tau dia msti suke nyer...


dpt 2 bekas, 1 bwk pi opis 1 simpan kt umah... aiyan pun suke

guna krim kraker je... lg sdp rupenyer dr gune biskut lain

2kg mangga mude aku beli... puas lah dia mkn sampai cirit nih hahhaha.. 


p/s: today kene bt2 bz kemas bilik opis sbb minggu dpn ada audit dalaman 5S, bos i takut, panik segala bagai rasa ada, kami je dh tak heran sbb dh biasa ngn 5s....

11 comments:

  1. Itulah sebabnya kenapa adik-adik biasa kalau tak dpt nak rasa airtangan mak minta kaklongnya pun boleh..

    ReplyDelete
  2. Memang sedap nampak. Jeruk magga sempat siap ker Akak?

    ReplyDelete
  3. Untungnya ada kakak yg baik hati.

    ReplyDelete
  4. rajinnya kaklong nie..bertuah adik2 dier..apa shjdihajati sure akan ditunaikan..terliur ciskut lah..ek ek..

    ReplyDelete
  5. Nak jadik adik hakak boleh??
    tapi adik nak ciskut jer.. mangga adik dah buat sendirik dah kt umah. hahahahaha.

    untung nye orang ade kakak.. dpt mintak kakak buat makanan itu ini. :P

    ReplyDelete
  6. untung dapat kakak mcm dana....kalau muda..nak je jadi adik angkat..tapi dah tua...hahhahaha...

    adik beradik...kdg mengeratkan lagi kasih sayang bila sering berjauhan dengan masakan..

    ReplyDelete
  7. k Zakie- iye kot kak, pastu kakak yg terlebih saiz dr adik2nyer

    PMDR- sempat siap apa tak sempat, kejap je siap nyer

    Ibu Lala- hehehe mana ada akak yg sampai ati nk hampakan permintaan adik2nyer kak

    Cheqda- sedap2... kt ch bt jeruk stoberi jelah hehehe

    UmmuAA- kak long pun suke msk kak, itu yg jd

    Nafira- hahahha tak sanggup nk tambah sorang lg adik, makin banyak kerenah hahaha

    k Norey- alah kak, tp dana nih garang ngn adik2, sume tkt kt dana...

    ReplyDelete
  8. adik saya pun baruu jer wasap hantar gambar biskut cheese taadii. nyummm

    ReplyDelete
  9. Lama tk buat cheesekut....pernah buat pun sekali dulu....Untung dpt kakak rajin cenggini...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...