teman2....

Tuesday, October 28, 2014

benang emas jgn payung emas


as salam sume kwn2,

maaf semalam sepi tanpa bahasa, tenet opis takde, mls nk bukak blog kt hp tecik sgt lah tak puas nk komen ke nk tgk... 
ini pun bkn ntry wordless... tp ala2 kurang word jgk la heheheh... 

kisah nyer laki aku, suh belikan benang warna ala2 emas or mustard tp di beli nyer benang emas gini, kalu sulam emas tu pakai benang nih kan... udahla mahal seketui rm3.80 selalu seketui 60sen je benang... tp nk wat camne kan... dh namanye kirim... redho jelah kan

kang dia takmo belikan kang aku jgk yg ssh... udahla tau nyer oder saja... al maklum memudahkan keje, aku tak pyhla nk kuar... alang2 dia balik keje sabtu tuh dia beli kan jelah heheheh 


nk pakai pun sayang hahahhaha.... 

edy ngn takde rasa bersalah... ala cas mahal lah kalu gune benang tu... huhuhu

p/s: huhuhui pertama kali nyer sejak keje sini 7thn lbh ni lah pertama kali bos aku dpt surat layang...terkujat muke bos aku

10 comments:

NM03 said...

rajinnye ngko beb!

norhidana miswan said...

k NM03- tang mana kene rajin ngn benang ni kak hahhaha

Nafira usof said...

Hahahaha... harus lah sayang nak guna!
hahahaha.. beli benang lain lah~ benang tuh jahit kat tudung sendirik.. hahaha.. x pon peram sampai jadik emas betol.. mana tau kan~ hahaahhahaha.

psstt.. apsal bos akak dpt surat layang?? dr siapa?? *bizibodi.haha

Kakcik Nur said...

Cantik warna benang emas tu... :)


wahhhh...siapakah yang berani melayangkan surat kepada boss ittewww?

Tihara said...

tak pernah lagi guna benang color emas..untuk jahit manik yea dana :)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik jahitan guna benang emas ni.

Kakzakie said...

Tapi cantiklah kalau buat tulang belut agaknya kan Dana.. Kakak tak pernah beli benang emas macam ni...

nur anis said...

huhu..mahal benau benang tu...

norhidana miswan said...

Nafira- huhuhu nk guna utk sndiri pn syg dik non...
alah.. ada yg xpuas hti n nz body

Kakcik- mmg cantik kakcik secantik hrganyr... biasalah kakcik adalah yg xpuas hati yp xmo trs terang main srt2 layang

K Tihara... itulah, selalu tgk kt songket je

PMDR... mmg cantik dik dh ala2 songket kn

K Zakie... aah kan kak... msti bersinar2

Nur Anis... itulah... mahai kn

hainom OKje said...

Haha.....beli kat mana tu sampai mahal beno tu Dana?
Betul tu Dana, kalau dah mengirim ni kena redho ajelah apa yg orang belikan....

Surat layang? Pergh seram tu, tak senang duduk bos tu