teman2....

Wednesday, October 8, 2014

WW Subhanallah....

as salam sume kwn2,

Peristiwa smlm ptg masa makngah tgh potong daging, maktek tgh nk msk syr kt dpr aku lak jht manik... tibe2 dua beradik tu panggil2 aku, ingat diaorg saja je nk tkt kn aku ngn ulat kt syr, tp dia panggil jgk berkali2... ini yg mereka nk tunjuk... Subhanallah.... 


macam kalimah Allah kan?

selalu tgk kt tv je ni ada dpn mata... sesungguhnya itu semua kuasa Allah

14 comments:

cheq da said...

Sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa dana..akak pun teringin nk tgk live cam ni...

norey said...

betul...semuanya dengan kuasa Allah..

NM03 said...

mmg betul kalimah Allah... Allahuakbar!!

Kakzakie said...

Kalau tak mana mungkin dua anak dara tu terjerit-jerit panggil kakak dia. Dana dah nampak kan betapa apa pun Allah nak jadikan ianya boleh aje..

lieyalatif said...

SUBHANLLAH....mmg betul2 kalimah Allah laa dana....bertuah ko dpt tgk bende ni live....

Nafira usof said...

Subhanallah.. selalu kita tgk kejadian camnih kat internet kan. bertuan Kak Dana dapat tengok sendirik.

norhidana miswan said...

CheqDa- betul kak, dana pun tak sangka sgt

k Norey- betul tu kak

k NM03- betul kak, tak sangka dpt tgk

k Zakie- betul kak, tersenyap masa tgk tu... mmg kuasa Allah

LIeya- btl lieya, selalu kite tgk kt tv kt tenet ni live

Nafira- itulah, nk msk daging tu pun syg

lizz said...

salam dana...haah kagum kejap..itulah kebesaran allah..

aizamia3 said...

Subhanallah.. betapa indah ciptaanNYA kan Dana.. ;)

nurbijen said...

Betul lah... Subhanallah.... Cantiknya ciptaan Allah...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Hebat Allah SWT buat semua ni kan akak.

ros_reeza said...

ye, selalu Ros pun tengok kat fb je orang dok pos.. ni akak boleh tengok sendiri,..

nur anis said...

subhanallah...

hainom OKje said...

Subhanallah....banyak dapat daging korban yer Dana puas makan tu!