teman2....

Friday, October 3, 2014

Selamat Hari Raya AidilAdha

as salam sume kwn2,

mesti ramai yg tak sbr nk balik kg nih, al maklum lah dpt cuti sampai senin, thn ni kami beraya haji kt kl je, adik2 aku balik johor kami 3 beranak je duk kl, edy bagi je kalu aku nk balik johor ngn adik2 aku, tp sian lah pulak dia kt kl sorang2, sabtu dia msh keje, nk balik kg rasa tak berbaloi lak kejap sgt...

Berhati2 di jln raya yek bt kwn2 yg balik kg tuh, mkn sedap2 ingat lah kt kami yg tak balik kg huhuhui

takpe, lgpun aritu lama dh kami 2 beranak duk kg johor,kang aku kirim je adik2 aku bwk balik daging korban ke kl nih hehehhe

nk msk apa lah pagi raya ni ek.... ketupat segera ngn rendang, ingat nk bt serunding kelapa skit lah...



jnji dua hero nih ada dh ok dh beraya kt kl... jgn raya pose yg tak balik kg udah

Selamat Hari Raya Aidiladha dari kami ber3.... 
p/s: cuti raya nk rehat2 pastu baru sambung memanik heheheh....

13 comments:

Acik Erna said...

acik pun tak balik mana2 dana..dok rumah sendiri je

Kakzakie said...

Selamat Hari Raya Haji Dana..

Rumah kakak meriah kalau raya haji sebab semua keluarga kumpul di rumah kakak. Abang kan tukang sembelih jadi semua yg nak buat korban abang yg uruskan.. mereka dtg bawa badan aje. Tapi kena tolong kakak masaklah hihi...

hainom OKje said...

Selamat Hari Raya Haji buat Dana sekeluarga jugak yer....Udah tak balik tu duk KL diam diam hehe....
Yelah Dana Raya Haji sebenarnya lkalau tak balik tak delah syahdu sangat ye dak....kalau Raya Puasa ye.... mau meraung weyh haha

Nafira usof said...

Selamat Hari Raya Aidiladha jugak buat Kak Dana~

Zura pon x balik kampung kak~ Raya kat Shah Alam jer. Sabtu pon Zura masih keje.. huhuhu.. Nasib lah adik ipar kat Klang pon x balik raya jugak.. adelah adik2 yang sama meriahkan raya kami.
Cinta request Nasi ayam di pagi raya. layankan ajerlah.. memula plan sendirik nak masak nasi minyak Ganu.. skali ade request plak dari Cinta.. Isteri Solehah haruslah ikut selera suami khen.. hahahaha.

eika_jps said...

selamat hari raya kak dana...

nanti time cuti update menu raya k...hehehe...

norhidana miswan said...

Acik ERna- itulah acik, duk rehat2 jelah kt umah ye

k Zakie- itu yg syok tu kalu balik kg kak... tang ada org ramai2 itu yg meriah

k Hainom- heheheh diam2 lah kak, tp kene jln2 gk...kalu tak otak beku nnti

Nafira- itulah dik, nsb raya haji, kalu raya pose mau nngis...

norhidana miswan said...

Eika- boleh insyallah heheheh

Marsha~ said...

selamat hari raya Dana & family.... :)

NEKCIK said...

selamat hari raya aidil adha Dana..nekcik balik lpas sbyg raya...bukan nak raya sangat tapi pasal ada kenduri

NEKCIK said...

selalunya tak pernah balik pun

ros_reeza said...

Selamat hari raya kak.. Ros pun tak balik beraya kat kg.(kedah).. suami tak dapat cuti. Raya je kat johor ni.

Cheq Sue said...

selamat hari raya aidiladha dana... wahhhh... dah riki gerobok pin ya...

ros_reeza said...

walau dah komen, nak komen lagi sekali. sebab baju akak cantik!.. hihihi