teman2....

Tuesday, October 7, 2014

raya di key el sajor


as salam sume kwn2,

Salam Aidiladha semua, ada lg yg cuti ke? ada lg yg masih kt kg ke? bestnyer/...

Tahun ni raya haji kt key el sajor ye, ingat nk balik kerteh tp edy tak dpt cuti, edy bagi je kalu nk balik johor sekali ngn adik2 aku, tp sian lak dia sorang2 time raya kan, takpe lah kan sesekali beraya kt kl ngn somi n anak.


sehari sebelum raya kn ujan je ptg2... sambil memanik sambil minum teh o ngn biskut nih... edy keje aiyan tido

ni je menu di pagi raya, nasi impit, rendang ayam n serunding kelapa

ni bfast raya ke2... roti tulur keju leleh

roti tulur biasa utk aiyan ngn kopi susu... kaw3


p/s: mood nk menghias opis mmg tgh ada tp takde idea lak muahahha... org lain dpt meja baru kite dpt meja buruk...sadis

11 comments:

norey said...

simple jer...tapi time2 hujan..makan sedappp tu....

Salam aidiladha....beraya diperantauan kali ni..berkorban untuk family.... :)

Teena Tna said...

Raya haji ni, kitorang tak buat rendang pun. Makan kuah lodeh jer. Huhu

Acik Erna said...

Acik dulu pun selalu tak balik raya haji dana

Bangchik and Kakdah said...

Kali ni kami balik beraya di Sitiawan, kampung halaman Kak Dah.... macam orang lain juga yang memilih bergerak hari Sabtu, dan terpaksa jadi pemandu berhemah berbaris di jalanraya berjam-jam.............

selamat hari raya aidil adha.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tak apa. Insyallahlain tahun boleh balik kg lagi.

lieyalatif said...

demi suami kan dana...gigih tak balik..takpe2 wey syurga tempat ko...ecewahhhh..aku pun cam ko le tak balik kg...tapi aku ok jek sebab raya haji kan...kat johor pun raya haji biase2 jek...jgn raya puase tak balik wey mau nangis air mate darah eheheeheheh....

ade gak menu raye ko dana...hilang kempunan gitu kan heheheeh....

norhidana miswan said...

K Norey- heheheh perantauan lah sgt ek kak

Teena- sedap dh tu kuah lodeh ngn geng2nyer

Acik- raya pose kalu tka balik mau nngis

Bangcik&Kakdah- heheheh itulah, mcm adik grk sabtu pagi2 lps subuh clear je jln,

PMDR- takpe, lagi pun baru lps balik kg

norhidana miswan said...

LIeya- itulah, mmg dia kata takpe, awak balik lah... tp sian la pulak... asik tinggal dia je... kang esok2 aku lak kene tinggal hehehe

itulah kalu raya pose tak blik johor mau nngis je dengo takbir raya

ros_reeza said...

Ros pun tak balik kampung kak.. huhu... sedih.. tapi, takpe.. dah berlalu kan :)

hainom OKje said...

Adoiiii Dana tengok nasi impit terus terasa nak masak nasi impit hihi

eika_jps said...

lap ailio......balik ofis nak gie beli roti nak buat macm kak dana buat...roti telur cair di mulut....huhu,,,,terus rasa lapaq