teman2....

Friday, October 24, 2014

koleksi shawl manik n lace


as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat semua, esok dh cuti, duk umah layan manik jelah kejenyer heheheh... boleh gitu kn? 

ok lah, share ngn korang contoh2 shawl butterfly yg aku dh manikkan n lace kan... mana lah tau ada yg berkenan nk suh aku jht kan jugak kan.... 


ni antara lace corak yg latest... aku suke btl color hijau nih

ni utk kwn ku yg nun di sabah... kt atas kepala lace nih... simple je katanyer

ni lace di hujung shawl... atas permintaan customer

corak yg biasa ala ariani

color yg lembut n terang... masa jahit nih aduhla... kalu lah aku ada selai kan... 

ini manik yg mcm cekak... model nyer bdk opis ku... merangkap customer

ni lace permintaan bff yg nun jauh di perak sana... 

p/s: aku sebenarnyer dh kering idea nk memanik, otak dh penat sgt kot, non stop lps raya aritu, tp skrg nih dh slow skit....

5 comments:

cheq da said...

Wah dana cantiknya yg mcm cekak tu...teringin la..boleh order ker?...hihihi

Kakzakie said...

Telaten betullah Dana. Kakak sekarang betul-betul dah tak telaten nak memanik..

Bbwana adienia said...

kagumnya wana tengok..cantik semuanya..hebat la..

Cheq Sue said...

TQ tunjuk contoh... kalau kita tiru nanti jangan saman plk yer... T_T

Ibu Lala said...

Ada jual yg cam cekak tu. Rm40 kut. Tp x beli pun sbb cam dh byk sgt.