teman2....

Tuesday, September 12, 2017

menu bahaya


as salam semua kwn2,

salam selasa kwn2, kepala sakit masuk angin agaknya sbb mlm td aku tak mkn nasi... tulah sapa suruh kan dh tau prt tu dh tua tp ngada2 tak mkn lak.

Menu jumaat lps, lauk simple2 je tp sbb ada budu + durian jd bahaya, sbb sedar2 boleh bertambah 2-3 kali


mmg layan... menu bahaya ni

17 comments:

Amanda Suria said...

aduhai..memang bahaya la budu ngan durian tu....

norey said...

wowww...merecikkk dana...

Warisan Petani said...

Budurian - bahaya kalau jumpe

Kakcik Nur said...

Menu ringkas yang buat makan tak sedar bertambah-tambah... :)

norhidana miswan said...

Amanda Suria- betul tuh, bahaya betul

k Norey- hehhehe klu mkn lg merecik plh2

en WP- betul2 bahaya... mil lalu pun tak pasan

Kakcik Nur- betul tu kakcik sbb tu bahaya

- dieyana - said...

hahhaha, memang bahaya sungguh ni...bertambah2 Nasik la kalau ada 'benda' ni hahha

Amy Hilmirda Daud said...

memang bahaya tu Dana, tak sedar makan bertambah-tambah :)

Inani Hazwani said...

Fuhhh ni bertambah makan nasi. Hahah!

Sarah Talib said...

Adoi..,bahaya2 ni mesti melepaskn geram, pasai x mkn nsi

raihanah said...

samalah saya pun, budu memang bahaya betul

aryan azra said...

memang bahaya menu tu, tak boleh dekat kalau dekat habislah seperiuk nasi akak hahaha

NanyFadhly said...

Bahaya sangat ni. Mengancam nafsu selera makan yang ada. Boleh tambah nasi bersenduk-senduk. HAHAH!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehehe... memang sangat merbahaya...

Ainniah Zulkefli said...

uih memang menu bahaya ni. silap2 esok lusa mintak lagi. hihihi

tushar soni said...


www.jessicayurinko.com
dc event photographer
washington dc event photographer
dc wedding photographer

hainom OKje said...

Wah....kalah tempoyak ni. Durian fresh dgn budu! Lepas makan terus hanyut ko laki bini Dana haha...

Kat dlm esbok ada budu anak sedara bagi. Makan tu makan cuma takut nak makan sebab masin...kang naik pulak darah ai

nini said...

Hahaha...menu bahaya tu...memang hancus la diet...haha