teman2....

Friday, September 8, 2017

Layan org ngidam


as salam semua kwn2,

Salam jumaat kwn2, esok hari Agong yek, tak teringat lak

Aritu masa balik dr kerteh, ada org kirim keledek bakar nih.

Cari kt rnr genting sempah, nsb la ada jual klu tak, ada lah org msk batu belah batu bertangkup.



2 biji nih udah rm19 nsb lah betul spt di minta

Tgn org yg ngidam tu lah... 

8 comments:

lia ummiirfan said...

Besaqnya keledek iteww

Sarah Talib said...

mahalnya dana...sib baik mengidam, org mau beli jgk.

Kamsiah Yusoff said...

dah berpuluh tahun tak makan keledek bakar mcm ni
dulu masa kecik2 sambil teman ayah berkebun
ayah akan bakarkan ubi kayu/keledek sbg upah..

hainom OKje said...

Keledek bakar ni kat Aeon pun ada jual Dana, tak payah cari kat Ganu, jauh no....
Mmg sedap makan panas panas, pergh sangat!

Warisan Petani said...

Biasanya kat depan pasaraya ada jual.
kadang2 ada buah berangan sekali.
Tapi harganya memang boleh tahan.

tiga lalat said...

ammboii tangan org mengidam., tapi keledek bakar tu memey sedap kann., nyum nyum

Petak Bunga said...

bau keledek bakar yg jual kat supermarket tu kenapa ek sedap sgt..?

Mommy Cici said...

mahalnyaa kak. tapi kalau dah teringin, berapa pun sanggup. hehehe