teman2....

Thursday, September 21, 2017

Bukan anak mami

as salam semua kwn2,

Salam khamis kwn2 yek... tak sangka esok dh jumaat yek, pastu cuti lak esok

iNsyallah esok pagi nk gerak balik johor, harapnya moga berjln lancar jelah sampai ke kampung.

Tajuk psl anak mami, aku nih jenis suke jgk lah barang kemas.... tp tak berapa suke barang kemas yg beso2
Tp kalau korang tgk ni msti ingat aku mcm anak mami, walapun kalau anak mami betul2 mau kiri kanan lebat lg. Mula pakai 2 utas je yg bulat2... tp tkt lak aku terhilang yg keras tu sbb aku jenis pelupa. 

Skrg ni pakai terus 3 utas sekali kt 1 tgn, pastu aku ni jenis tak suke pakai dua2 tgn, belah kiri boh jam je, ni dh pakai mmg tak bukak dhla, sbb tu aku beli brg kemas kene jns yg lasak.




bukan anak mami ye nih... mengelakkan dr hilang

15 comments:

Warisan Petani said...

Dah baca tapi tak nak komen.
Eh terkomen pulok

Mommy Cici said...

dulu time muda belia tak suka benau dengan barang kemas ni -_-. skrg baru nampak nilainya. barang kemas ni lah banyak membantu time sesak. hahaha daripada beli makeup/ handbag baik beli barang ni. Tapi cici tak pakai ler. simpan je. cincin kawen pun tak pakai.

Husna Rahman said...

Sy tak suka yang besar..suka yang alus2..klu pakai lebih dr satu pun tak rasa berat & crowded sgt..aluss kan

Inani Hazwani said...

Eh Nani pun nak ke Johor esok kak Dana. Heheh :) Nani stay dekat Tune Hotel nanti. Saja nak jalan jalan tengok tempat orang. Heheh.

Nani pulak jenis suka barang kemas tapi cincin dengan rantai je lah. Gelang tak sukaa sangat :)

aryan azra said...

CANTIK GELANG2 DANA TU.

MOGA PERJALANAN DAN ESOK BERJALAN LANCAR INSHAALLAH

Kakcik Nur said...

Kakcik memang bukan penggemar barang kemas sama ada yang tulin mahu pun tiruan. Kebetulan tiada anak perempuan untuk diwariskan, jadi kakcik ambil keputusan tidak mempunyai seutas atau sebentuk pun barang kemas... :)

Amy Hilmirda Daud said...

Cantik gelang-gelang tu. Adik ipar akak pun suka pakai macam tu, nampak cantik jugak.

nadhie wueen said...

hihi. tulah teringat cerita anak mami pakai gelang kenmain tebal . hehe. kita ni okay2 je lah lagi. :D

mamapp said...

tu dia.. meghelip you haha.. mama pun sama juga pakai cincin 2 pada jari yg sama.. mmg senang nak jaga kalau satu tempat kan

imm hassan said...

cantiknya gelang tu.. kite lepas kes gelang hilang dulu, sampai sekarang tak pakai2 hahha.. cincin2 pun simpan dalam kotak je..

makchaq said...

Makchaq x minat brg kemas, memang tak pakai apa2 brg kemas, sebab tak minat bila ada asyik bukak campak sana sini hilang entah ke mana..

nurbijen said...

Jangan jadi mami jarum sudah.. hihihi
Akak pun kadang2 pakai juga seutas dua..
Tapi masa Aina kecil ni, simpan dulu sbb takut kena dia...

Mar Mansor said...

ok jeles..pesal cantik sangat kak oiii
JanjiKita

hainom OKje said...

Hakak tak delah suka sangat...tp layan jugaklah. Sebenarnya suka yg emas putih tp pak jilap pulak suka kuning, kata dia baru nampak emas..

Cantiklah gelang yg empat segi tu Dana. I loike!
Dana yg bulat bulat tu cepat putus jugakkan.

Siqah Hussin said...

Cantiknya gelang tangan akak :) Siqah tak minat dengan aksesori. Pakai cincin kahwin je, sebab itu kira wajiblah pakai kan. Hihi. Tak suka pakai sesuatu kat tangan nanye, rasa semak :D