teman2....

Friday, September 15, 2017

Sebijik muka mama

as salam semua kwn2,

Salam jumaat kwn2 yek.... 


Aiyan ni dulu2 masa kecik kwn2 kata ikut muka edy, dh makin bsr ni ramai kwn2 yg ckp ikut muka mama nya.

Bila tgk gambar2 nih, mcm ye jgk kan.... 
Agaknya btl jgk yg org tua2 kata, kalau anak tu ikut muka kita mmg tak se ngam, kejenya bergaduh je, sbb aku ngn aiyan mmg keje gaduh je... 
Ada je benda dia nk cari gaduh ngn aku.... hahahaha


boh gambar ni kt ig ramai yg kata senyum kami sama....
bak kata maktek, ayat klise sbb dr dulu dia kata muka kami sama

sama ke? gambar ni pic profile fb aku... pun ramai kwn2 kata muka kami sama...
lagi2 sjk aiyan dh makin bolat

sama ke? hahahhaha

ngetest topi baru tp goboh la, dh mcm rappers katanya
masa ni ramai kata dia ikut muka edy... masa ni dia baru 3 tahun lbh

12 comments:

Ainniah Zulkefli said...

haah memang sebijik muka mamanya. anak mama la katakan. :)

Kakcik Nur said...

Anak omak...samo botul...hehehe

aryan azra said...

aah dana..samo eh rupo aiyan ngan dana tu dedua comey, senyum pun sama

norey said...

aah...memang serupa dengan Dana....hehehhe

norhidana miswan said...

Ainniah- ye kami selalu gaduh je

kakcik Nur- itulah kakcik, semakin bolat semakin sama

k Aryan Azra- sblm2 ni tak sama sgt kak

k Norey- sbb tu selalu gaduh ngn dia kak

hainom OKje said...

Ingat Jepun manalah tadi yg gambo dengan hang Dana. Rupanya si Ayyan...

Entahlah ek ....mcm tak de iras hang Dana. Tp gambo bawah tu mmg sebijik muka Edy

Maria Firdz said...

Ha...a... Muka copy paste sungguh..

Warisan Petani said...

Ha aa laa.
Macam nasik tumpah ke kuah

Mimi Azirah said...

Sejuk perut akak preggy kan dia

nadhie wueen said...

aah. memang sebijiknya . dua dua comel. hehe

nini said...

Ya Allah sebijik weh muka korang...hahaha....comell....betul ke tak ngam...haha...

shalimar yusof said...

aah..sama laaahhh.,..mana nak lari kann...tgk anak mcm tgk muka sendiri plak..kih3