teman2....

Wednesday, August 9, 2017

WW ohh...aku tergoda .. terkecewa

as salam semua kwn2,

Salam rabu.... 

Korang tergoda tak tgk gambo tuh?

Kalau aku, aku tergoda, feveret tuh..... bau dia tuh perkkkkh nikmat

cempedak goreng ujung minggu baru nih... puas makan 

18 comments:

NanyFadhly said...

Opkos lah I tergodaaaa...sedap nye cempedak goreng. Lama sungguh tak makan :)

aryan azra said...

menggoda sangat nih dana..lama tak makan cempedak goreng

imm hassan said...

tergodaaa.. kena buat sndiri ni baru puas hati.. kalau beli rm2 ade 3 ketoi je hahaha

Amy Hilmirda Daud said...

Tergoda sangat, febret kami sekeluarga tu.

norhidana miswan said...

k Nany- hehehhe dh nk musim ni kk, dh boleh cari dh

k Aryan Azra- tulah kan, mmg menggoda kan

k Imm- betul, beli udahla skit mmg tak puas

k Amy- dh boleh cari kak cuma agak mahal sekilo

mamapp said...

Alamak.. my fav too.. sedapnya tetiba ngidam Pula Di tgh Malam huhuu.. belum musim kan

Mohd Noor Shawal said...

favourite shawal jugak tuh huhu

singgah + follow sini.. ^^

http://www.mohdnoorshawals.com/

Kamsiah Yusoff said...

memang tak tahan baunya tu,kalau grg kat rumah,satu taman berbau hehe

Mila@Rimbun said...

adoii telan liur tgk gambor tuh hihi

Siqah Hussin said...

Sedapnya cempedak goreng. Lama dah tak makan

Amanda Suria said...

Ok...ini kejam...

hainom OKje said...

Mmg le tergoda...tp nak buat camne tak kan nak jilat skrin kot haha...

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaaa kak! Dah lama tak makan, sebab dekat sini jaraaang sangat jumpa cempedak kalau bukan musim.

Cik Rose said...

Cempedak siap goreng kat kedai mahal.. Huhu... Sedapnya kalau makan panas-panas, lawan dengan kopi o..

Sanisah Sabu said...

tudia... cempedak goreng.... sedapnyaaaaa.... nak kena balik cari cempedak ni =P

farhanna jafri said...

ya allah tergoda jugakkkkk!!

TukangKebun said...

Cempedak asyik belum masak betul dah kena tebuk tupai.
Gaknya tupai pun mengidam cempedak kat rumah ni.

Norhayati Mohd Isa said...

Ohhh akak pun tergoda..
Peberet akak cempedak goreng ni dana..😆