Thursday, August 10, 2017

selamat hari lahir siti norhidanah

as salam semua kwn2,

salam khamis.... arini takde PD yek, gambo takde heheeh

10 ogos 1982, aku dibersalinkn kt umah je di bidankn nurse n bidan kampung.
Dh tua dh aku, dh 35 tahun ni.... huhuhu

Tak tau lah agaknya sbb tu aku sgt suke no 8

Doa n harapan aku, moga Allah berikan kesihatan yg baik bt aku
moga Dia panjangkan usia aku
moga Dia murahkan rezeki aku
moga Dia bagi aku rasa mengandung lagi n di permudahkan
amin...

Jd anak sulung ni banyak tanggungjwbnya, tiap kali mak aku peknen dulu aku dh risau, sbb tau msti aku ada adik pastu kurangla kasih syg kt aku hahahhaha....
Pastu aku kene jaga adik2 aku, mmg semua adik2 aku, aku yg jaga masa diaorg kecik


time kasih encik google sbb ingat bday kite hehhehhehe


baju batik arini edy yg belikan, baru dpt mlm td mil yg jahitkan n bwk.... 

22 comments:

  1. Aamiin.
    Sanah Helwah Siti Nirhidanah

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir Dana...wish kat sini plak

    ReplyDelete
  3. Happy birthday...semoga beroleh semua apa yang akak impikan selama ini =)

    ReplyDelete
  4. Happy Bezday Dana....moga makbul doa bezday girl hendaknya.

    Hihi....gitu rupanya perasaan sebagai anak sulung ek. Nasiblah hakak anak bongsu Dana ....tak merasa jaga adik yahoo..
    Seronokkan bila ada baju baru. Rasa tak sabo nak kerja esok hihi

    ReplyDelete
  5. happy birthday Dana.
    Semoga diberkati umur mu dan dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday kak Dana sayangg :) Semoga dilapangkan rezeki seluas luasnya. Amin :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.. Selamat ulangtahun kelahiran kak... Wahh cantik berbatik di hari lahir... :)

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir akak! May Allah bless, dimurahkan rezeki & sihat selalu di samping keluarga tersayang. Singgah sini jadi pembaca baru blog ni :)

    ReplyDelete
  9. happy bday cik dana..semoga diberikan kebahagiaan dan keberkatan umur dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  10. selamat hari lahir dana..moga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu.
    sama besday nih dengan mak mertua akak

    ReplyDelete
  11. hepi besday =) moga dipermudahkan urusan dan dirahmatiNYA dalam setiap tindakan =)

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Lahir Dana.
    Moga rutin harian dipermudahkanNYA. Aamiin..

    ReplyDelete
  13. Sanah helwah kak.
    Semoga semua impian menjadi nyata & akak diBerkati dunia akhirat.. Aamiin

    ReplyDelete
  14. Happy Birthday Dana!

    Selang sehari je rupanya Birthday dengan Abby.
    Abby 9hb masuk 5 tahun hari tu.

    Ya faham juga tanggungjawab kita sebagai anak pertama ini lebih-lebih lagi bila lahirnya adik-adik kemudian. Memang assistant setia bonda la kan.
    Tukang tukar lampin, kasi mandi dan teman kasi makan.

    Kak sentiasa doakan Dana murah rezeki dan sihat sokmo.

    Rupa-rupanya takla jauh beza umur kita Dana.
    Kalau dulu kak dok sibuk SPM, Dana sibuk PMR la hehehe....

    Jika ada kekurangan hari tu, mohon maafkan.
    InsyaAllah boleh diganti dengan rezeki lain ya.

    ReplyDelete
  15. hepi belated beday dana sayang...
    semoga ko sentiasa bahagia dan terus diberikan kesihatan yang baik hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  16. Selamat haei lahir Dana.. Moga panjang umur murah rezeki selalu

    ReplyDelete
  17. happy belated birthday dana..
    moga segala rahmat Allah sentiasa bersama kamu..aamiin

    ReplyDelete
  18. Happy belated birthday Dana :)
    Beza sehari jer rupanya dgn Irfan... Irfan 9/8

    ReplyDelete
  19. Sanah helwah nurhidana semoga sentiasa dàlam rahmat Allah ye

    ReplyDelete
  20. Sanah helwah Dana..
    Semoga usia diberkati Ilahi..
    Murah rezeki serta diberikan kesihatan yg baik..

    Akak pun bersalin dirumah..
    Bidan kg lagi..
    Sebab masa tu 13 mei 1969..
    Negara tgh huru hara..

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...