teman2....

Wednesday, August 2, 2017

Aku Rindu

as salam semua kwn2,

Salam rabu ye kwn2, 

smlm kwn masa aku belajar kt jengka dulu ada wassap gambar lama nih, dia lah dulu kwn sebilik aku masa 1st semestar aku kt sana.

Uitm Jengka, tahun 2000 masa tu aku baru 18 tahun, msh kecik skit la di bandingkan saiz skrg nih.
1 semestar kami ddk bersama, lps tu masing2 ikut haluan masing2 sbb kami bukan dr jurusan yg sama.

Lps tu semua lost contact, n akhirnya jumpa semula di dunia FB, terus lah sampai ke hari ni, tp jumpa 2 org je dari 3 org tuh.... yg sorang org dungun, tiap kali balik raya kerteh kadang dpt lah jumpa mmg kami kata jgnla terputus hubunga ini. 

1st semestar mmg sgt spesel, sbb masa tu aku masih tak biasa lg ddk jauh ngn family, kalau duk sorang2 aku msti nngis ingat kt mak aku, diaorg la yg selalu pujuk. Tiap kali call mak guna public phone msti aku nngis dulu mau dlm 10minit sebelum bolh ckp hahahhaha... dasar anak manja


dari kiri atas mila, ayu,
kiri bwh diana ngn dana 


masa ni ngn kwn2 lain, outing kt bandar temerloh jln2 pastu dpt mkn kt kfc bestnyaaaaa.... aku belah kanan sekali tuh

aku dengan ayu, raya tahunni.... alhamdulillah persahabatan selama 16 tahun
nampak kt muka tuh kan, dr muda jd tua hehheheh... 

12 comments:

aryan azra said...

memang rindu kalau ingat balik zaman dulu...haishh akak dulu masa sekolah kat temerloh rajinlah ronda2 temerloh tapi akak tahun 97 la,kalau tahun 2000 mau jumpa dana kat temerloh tu

hainom OKje said...

Tak sangka ko cembeng rupanya Dana hihi....
Mmg ada baiknya jugak FB ni kan Dana, merapatkan kawan lama yg terpisah.
Tp sampai sekarang tak dpt cari roomate. Manalah perginya...

Warisan Petani said...

Semoga ikatan persahabatan terus berkekalan.

Kakcik Nur said...

Tak berubah raut wajah Dana...

Seronok ingat zaman persekolahan. :)

nini said...

Kenangan zaman sekolah kenangan yang paling indah kan =)

Azian Elias said...

macam polos je gitu kan zaman dulu2 tu. heee

Cik Rose said...

Ye kak. Kadang-kadang rindu datang menerjah. Mula teringat kisah suka duka dengan sahabat.

Ros pun sama juga. Teringat kawan lama, tapi masa tak dapat diundur.

Alhamdulillah, hubungan akak dengan kawan masih terjalin :)

imm hassan said...

rindu kan bile belek2 gambar masa belajar. bagus jugak fb ni, jejak kasih gitu.

NanyFadhly said...

Dana...zaman dulu pakai tudung bawal memang paling cun kot noohhh..hehe. Anyways,akak pun rindu zaman sekolah remaja sekolah dulu. Syok sangat kalau ingat.

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- itulah kan kak, terlwt 3 tahun yek

k Hainom- mmg gembeng aku nih kak nom masa muda2 dulu,jns anak manja mak...

en WP- amin,...

Kakcik Nur- yg berubah tang saiz bdn je ye kakcik

Nini- betul tuh, yg nk sgt kite kalau blh berulang semula

k Azian- ye kak yan, muke suci murni lg

Cik Rose- btul tuh, lagi2 bila jumpa semula di fb, semua pahit manis ada dik

k Imm- btul kak, kadang yg dh tak jumpa tu la yg tingin nk sgt jumpa

k Nany- aah kak, dulu bawal pakai selempang je... zmn sekolah zmn paling indah betul tuh

mamapp said...

Tulusnya muka zaman sekolah dulu Kan..

Mar Mansor said...

lainnya kak..sekarang lagi cun..meletop sehh..
tahun 2000 ye.. saya masuk uitm jengka tahun 2002 kot..ambil prasains je sini..satu sem
JanjiKita