teman2....

Wednesday, August 16, 2017

WW anak syurga kami

as salam semua kwn2....


Baru setel daftarkan sekolah aiyan utk tahun depan, sblm ni daftar sekolah biasa tp kene tukar sekolah pulak....


Comel betul masa dia umur 2 tahun lbh tu.... 



17 comments:

hainom OKje said...

Alhamdulillah dah settle semuanya ye Dana. Senang ....tinggal masuk sekolah je hihi....

Kalau Dana tak kisah, hakak nak tanya kenapa pulak Ayyan kategori OKU yeh. Bukan Ayyan normal ke?

norey said...

semoga Allah sentiasa permudahkan segala urusan Aiyan dan berada dalam rahmat dan nikmat Allah berterusan..

Kakcik Nur said...

Mendoakan segala yang terbaik buat Aiyan... :)

tiga lalat said...

alhamdulillah semoga dipermudahkan urusan sekolah aiyan., aminn

imm hassan said...

Semoga dipermudahkan aiyan.. Aiyan tua dua bulan banding aichan hehe. Tahun depan dah same2 darjah 1.

nurbijen said...

Aiyan nampak berisi sekarang..
Dah nak masuk sekolah pun dia...
Mama rasa terharu tak?

norhidana miswan said...

k Hainom- tp nk beli buku n beli baju tu nnti kak hehhe...
dia mmg nampak normal kak sbb dia oku pembelajaran

k Norey- amin2 kak

kakcik Nur- amin, insyallah kakcik

Wak 3 lalat- amin2

k Imm- mcmnelah nk sekolah thn dpn nih kak oi

k Nurbijen- mama rasa risau sgt kak mcmne nk sekolah tu, mmg dh berisi kak... sampaikan ada yg tak kenal

Amy Hilmirda Daud said...

rasa macam sekejap aje Aiyan dah nak masuk sekolah kan...

Sue Bee said...

Sgt paham kenapa ditukar sekolah, Dana. Tapi tak pa kan. Itu yang terbaik Dana lakukan utk masa depan Aiyan

raihanah said...

oo oku pembelajaran, semoga dipermudahkan urusan utk kak dan ayyan.

Kamsiah Yusoff said...

alhamdulillah..anak syurga...moga dipermudahkan segala urusan..

aryan azra said...

alhamdulillah dah settle ye tunggu nak beli kelengkapan sekolah pulak nanti. kecik2 dulu cute je aiyan, dah besar pun cute dan berisi dah ha.

moga dimudahkan juga urusan pembelajaran aiyan nanti

Zulfadly said...

kejap je dah nak sekolah, semoga dipermudah urusan kak

Inani Hazwani said...

Dah darjah satu Aiyan tahun depan. Kejap aje rasaa :)

Norhayati Mohd Isa said...

Alhamdulillah..
Selesai semuanya..
Dah nak sekolah Ayyan sayang ni..
Belajar rajin2 ye..

Warisan Petani said...

Aiyan masuk sekolah pendidikan khas ke Dana.
Mudah2an Dana dan suami tabah mendidik anak syurga.

hainom OKje said...

Mcm mana dia nilai Ayyan dari segi pembelajaran tu Dana? Siapa yg buat penilaian. Sekolah ek?