teman2....

Friday, November 29, 2013

drama baru.. playboy itu hero ku


as salam sume kwn2,

arini nk tayang kt korang drama bersiri nih.... playboy itu anak ku heheheheh.... hero aku nih kalu jumpa bdk perempuan ke aunty ke kalu suruh cium laju je dia.... heheheh

ni cite sabtu aritu masa pg kt kenduri kawin anak membe opis ku.... jom lyn gambar sambil2 aku cerita yek


sesuai bt jd kan gambar kt drama nih hehehhe.... 




masa baru sampai ngn cubaan nk peluk n cium heroin nih.... 
sbb tak lyn kasi can heroin mkn dulu.... makin lawo bff aku nih pn Emy skrg nih
walaupun cume nampak kepala je tp ttp mkn ngn berselera heroin tuh
heroin dh kenyang... nk try dekat2 lg
kakak heroin dh bg green lite tp heroin lak malu2... see anak bujang aku dok dekat2 tuh
tgk tangan tuh.... udahla baju dkt2 nk sama... belang2 gk
tak nk kwn, tak nk lyn udahla... 
hero@playboy  membawa hati yg luka meneruskan projek lari ke sana sini ....... 


p/s: susah sgt ke nk senyum yek, teringat ngn sorang staf opis aku n opis lain, tiap kali naik lif sama aku senyum pun dia bt muke dek je... tiap kali terserempak tak penah senyum muke mcm cuka... pyh sgt ke nk senyum yek... pelik manusia nih




Published with Blogger-droid v2.0.10

21 comments:

Kakcik said...

Senyum itu kan sedekah. ..

Tapi iyalah, ada orang yang perasan senyumannya tak layak untuk diberi kepada semua orang. ..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

suka dengan telatah anak-anak. Membuatkan kita sentiasa tersenyum kan akak.

lieyalatif said...

hahhhahah..kemain aiyan nak ayat awek yeak....darin pun mcm malu2 tapi mau jek tuuu...auwwwww!!

alah dana, aku kalo kene mcm tu mmg haram le aku nak senyum lepas2 tu....dah bodoh sombong sgt..so tak payah layan....

aizamia3 said...

Nanti bila dia dah besar mesti kita rindukan keletah ketika dia masih kecil kan.. ;)

psstt: Ada je orang macam tu sebenarnya.. cuma bila difikirkan balik, biarlah dia.. janji dia tak kacau orang.

izan mama mia said...

wowowowoow... dah pandai eks.... nak ngorat...

Kakzakie said...

Dah selalu jumpa Ayyan dgn anak Emi itu yg berani..

Aida Salleh said...

amboi kemain lagi hero tu...hehehee....

Aida Salleh said...

amboi kemain lagi hero tu...hehehee....

norhidana miswan said...

Kakcik Seroja- itulah kakcik,bukan perlukan duit pun utk senyum

PMDR- betul tu dik, sentiasa ada je benda baru utk kanak2

Lieya- anak aku mmg tara malu...itulah aku nk senyum pun rasa serba slh

k Aizamia- aah.... kene simpan nih sume nih utk jd diary dia

Izan- hahahah ntah mana dia belajar, natural kot

k Zakie- dia ngn bdk mana2 pun mmg gitu kak, aiyan jenis tak tkt ngn org

Aida- hahahah... baru lah hero kn

Qhaifa Nur said...

anak2 emy ni aiyan selalu jumpa dana...tuh bila lama tak jumpa geram semacam...kan aiyan

pergi bawa hati yang lara...cian aiyan ha..ha..

Dee said...

xpe aiyan..jgn mengalah..cuba lagi..hihihi..

izzah said...

ayyan dh besar dh..lama xjenguk blog akak...pkai tepon mmg ssh nk bkk google+ ni...huhu...


akak...sy pun suka citer playboy tu...hehe..jd gila plk nk tgk skrg...

Teena Tna said...

Amboi kecik-kecik dah pandai jadi playboy eh. Hehehe

ummuaidan said...

Haiihh aiyan nie dah pandai berplayboy..kena jg2 nie mamanyer...hehehh
org tak sudi bersedekah ..tak nak pahala tuh dana cm tu..

Acik Erna said...

alaaa sianya nya dia..pi bawak diri he he.
acik pernah kena..senyum ngan orang..dia boleh tanya acik..kita kenal ke..aduhai..memang tak kenal..cuma nampak orang..tak seronok la tak senyum..lepas tu takut dah acik nak senyum pada orang tak kenal

Papa Mifz said...

memang ada jenis yang berat nak senyum balik , tapi memang tak patut la kan...

nurbijen said...

masa kecil boleh la buat lagu tu Ayyan... jgn bawa ke besar tau... hhihi
xpe, kita terus jer senyum dgn org mcm tu... sedekah senyum byk2 :)

lizz said...

amboi ayyan kan...nak ngorat yek...projek lari kemana tu ayyanjenuh la mamanyer nak kejor tu...

lepas ni nak kena senyum lebih sikit la lizz penah gak kena tegur sebab muka cam sombong...

Cho Zila said...

ooo tu dia playboynyer yerk... ayyanni macam2 tau...

mama aryan said...

senyum tu kan sedekah

hainom OKje said...

Amboi dah namanya lelaki...budak pun sama je ye...berani nak berkawan hehe
Ada masalah rumahtangga tu kot Dana hehe