teman2....

Friday, November 8, 2013

anak manja papa

as salam sume kwn2,

kejap je dh jumaat kan... ni perihal anak bujang aku, dia nih mmg lah sgt2 anak manja papa nyuer... asik la berkepit ngn papa je... kalu papa nk mkn nasi duk kt kerusi dia pun duk kerusi gk, kalu papa duk mkn bersila dia nk duk kt peha papa nyer... ngn mama takde lak gitu...


masa nih mama msk mee lidi grg ngn ayam kfc maktek banjer
beria nganga mulut tuh
pyh nk suap ngn sudu ngn suap ngn tangan lak... 



p/s: ujung minggu rasa nk msk kuih apa yek.... time2 cuti je jd rajin



Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

hainom OKje said...

untung mama....hehe

Kakzakie said...

Papa pulak rajin melayan itu yg bertambah-tambah manje..

nurbijen said...

mmg anak papa... nampak manja jer bila dapat makan dgn papa... mama jangan jeles yer :)

Aida78 said...

anak papa harus arr kat papa dgn mama garang kot hi2 gurau jerk....biasa la dengan papa mesra dia lain.anak kak pun sama jugak sbb mak dia garang mcm singa hi2

lieyalatif said...

erm sebijik perangai dayyan ko...sikit2 papa...sikit2 papa....tapi comel jek aku tgk si ayyan bertenggek kat papa die tu heheheehe

norhidana miswan said...

k Hainom- hheehehe tp sesekali je pangai gini

k Zakie- betul2 bagus mama blh rilex2

k Nurbijen- dia ngn papa mmg ngada2 lebih kak

k Aida- aah kak, dana mmg grg skit... sbb tu dana tak bg papa nyer mrh aiyan...sian dia kalu dua2 mrh kn

Lieya- hehehe itulah selalu org ckp berlawanan tp ni lain lak

mamyharraz said...

manja aiyan dgn papa yer
oklah tu dana boleh rest hehe

❤Kamsiah❤ said...

anak manja abha ya...ni kalau abahnya outstation..mesti rindu2an giler ni...

Cho Zila said...

oklertu.. anak lelakikan... anak akak gituler kalau ngan ibu.. selalu kena mara sebab asyik melekatjer...

lizz said...

Ololo anjer nyer dia ni...mesti mkn banyak papa suap...jom kiter masak2 nak hujung minggu ni...nanti post kat ig yek...

Papa Mifz said...

mesti papanya jarang marah itu pasal lebih manja dengan papanya kan...hehe

mia izzati said...

ala-ala rayan manjanyee ngan papa dia...emm sama sama..

Mimi Azirah said...

sedapnye aym bakor mayo

aine ainun said...

Anak papa ni...=)
takpala elok Aiyan selera makan

ummuaidan said...

mcm aidan jugak..manje ngan bapaknya..akak malas sikit nak manjakan anak..nanti susah nak dengar kata..baik buat garang2..