teman2....

Wednesday, November 27, 2013

WW seni mengambil gambar

as salam sume kwn2,

maaf banyak2 yek smlm takde ntry, tp aku ttp dh BW kt umah2 korang tau..
ni seni mengambil gambar oleh maktek, dok lah bising kalu akak nyer amik gambar letak kt instag tuh biasa2 je...
ni gambar yg aku amik n letak kt instag... katanyer takde seni hehehehhe



gini nyer angle dia amik gambar... hitam aku nyer kulit tuh
tang tepi lak... isnin lps maksu edy dtg umah... itu yg msk nih

maktek suke amik gambar senja... cantik 
mcm2 kan... cantik nyer ciptaan Allah



Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

Qhaifa Nur said...

cantiklah senja tuh sama...
minatya lebih kurang adik kak nur no 3..
suka tangkap gambar permandangan..

ummuaidan said...

lagi dia tayang ayam version kecur liur tuh..akak sll berangan nak buat camtuh tapi tak terbuat jgk..:)

Aida Salleh said...

Seni ke tak ke takpe yang penting ia sangat menyelerakan...huhuhuu....

Dee said...

yelah..tak semua org berseni bila amik pic..tp kita boleh belajar kan..hehehe..

mama aryan said...

terliur tengok ayam tuh...yummy2

Papa Mifz said...

yup ambik gambar kene berseni sikit , baru cantik...hehe

NEKCIK said...

makku tuan..meleleh leleh air lioor weii
leoas ni nekcik nak blajar ambik gambar berseni lah ngan Dana

lieyalatif said...

kehkehkeh...betul tu dana, kalo jenis yg pandai amik gambar mmg tau jek sudut2 yg menarik tuk snap...aku pun main tibai jek tau .....

hoiii ayam tu bikin kecur!!

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- aah kan kak, mmg cantik

k Ummuaidan- bt lah kak, apa tunggu lg akak kn rajin msk2 nih

Aida- hahahah... itu lah psl kan, akak seni mkn ngn msk je tau lah

k Dee- betul3... tp kalu tak minat mmg pyh nk belajar nyer tuh kak

norhidana miswan said...

Mama Aryan- akak ni pun kecur lg nih

Papa MIfz- betul2 tp kalu hentam pun ok je pe PM

Nekcik- hahahah alah nekcik, kalu gambar je lawo tp tak sedap bt pe kan

Lieya- hahahah ya betul tuh... alah ayam tu ko msti rajin bt nyer

hainom OKje said...

Aye panggang mayonis yeh Dana...hehe mcm mcm kan mereka ni mcm mana agaknya yg berseni ni