teman2....

Wednesday, November 13, 2013

WW bile mama rajin

as salam sume kwn2,

msh berdebar2 menunggu org audit keselamatan dtg nih.... pg td rajinkan diri bt mee lidi goreng...

mee lidi goreng tu je yg aku bwk... pavlova tu membe opis yg bwk yek... 
Published with Blogger-droid v2.0.10

22 comments:

Dee said...

pavlova! sedapnya..

norhidana miswan said...

k Dee- itu membe opis yg bt... sedap tp manis sgt bg dana... dana jenis tak minat sgt manis2

Qhaifa Nur said...

betul dana pavlova sangat manis bagi akak....
mee lidi sempat masak..makan kat opis yup

emy pokden said...

sedap pavlova tu...nyum2...mi lidi tu pun sedap n pedas..nyum2...

lizz said...

Memang rajin ni...siap buat mee lidi tu...nak resepi boleh.....pabvlova tu pun best gak tu...

Daddy Ziyyad said...

nama mee tu mee lidi...igt kan mee kasar..:)

lieyalatif said...

wahhh best2...dlm takut2 sempat makan2 lagi tu dana...meriah tuh...aku puase ni telan ailiyo tgk mee ko....

Aida78 said...

rajinya hi2....mee lidi tu apa erk....

Acik Erna said...

assalam dana..hujung2 tahun ni macam2 audit yang datang opis kan

ummuaidan said...

mee lidi tuh samangan mee kuning ker dana..sedapnyer akak tgk..:)

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- aah kan kak... dana jarang mkn, ni baru kali ke 2

Emy- nnti klau aku rajin aku msk lg yek... tp simple2 gitu blh la

Lizz- alah campak2 je sume tuh... pavlova mmg tak tau, tau mkn je

Daddy Ziyyad- ehhehe mee lidi, bkn mee kuning tuh doc,,, dia kene rebus dulu

norhidana miswan said...

LIeya- hehehe tp dh lega, dh kene odit gasaklah camne keputusan nyer

k Aida- heheh mee tu jenis kene rebus sebelum di msk kak... ada org panggil mee btg

Acik Erna- w`slm acik.... ya betul tuh acik

k Ummuaidan- mee lidi tuh kene rebus dulu kalu nk msk kak... rasa dia sedap lg dr mee kuning

nurbijen said...

menggodanya mee goreng lidi dana tu... nyum nyum...

aine ainun said...

erm....
lama dah nak beli mee lidi tak terbeli lagi...

ros_reeza said...

ada buat makan-makan.. bestnya :)

wahida said...

mee lidi punya resepi sama mcm nak buat mee goreng jugak ke dana?

Kakzakie said...

Tapi kalau kakak pilih mee lidi sebab kakak kureng sikit makanan manis..

adrianna syaz said...

Bru dgr nama mee lidi..hehehe

norhidana miswan said...

k Nurbijen- heheheh mengoda apa nyer kak oi

Aine- beli aine jgn tak beli

Ros- ish tak lah dik, saja bfast sama2

k Wahida- aah sama je, cume mee lidi ni kene rebus dulu sbelum msk mcm mehun tuh

Papa Mifz said...

oh rajin yer pagi2 menggoreng mee...

mia izzati said...

lamanya tak makan pavloba tu kakk..adehhh..telan ayaq liuq

hainom OKje said...

Mee lidi pun mee lidi le...sedap jugak nampaknya tu hehe