teman2....

Thursday, November 21, 2013

photo diary gelagat Rayyan Izzan


as salam sume kwn2,

arini bz skit yek kwn2... bt photo diary lg... esok ada audit 5s dalaman... makanyer kene setel sume keje atas meja kasi bersih sume... hahahha dasar menipu je time nk 5s...





aritu pakcik opis bwk agar2kering nih hantaran kawin anak dia dr pihak perempuan... cantik kan


ni keje dia... simpan blok2 dia ngn set lego bwh sopa... pastu mule lah bising terjerit2 nk kuarkan dr bwh tuh tak blh2






















org pakai apron dia pun nk jugak... amik dh berbungkus dh



dpt set pinggan dr aunty Emy nyer... apa lg terus sibuk gune utk mkn maruku bantal... ni ptg yek



nk merempit kene pakai topi keledar dulu heheheheh....
tara.... nsb topi keledar tuh tak berat sgt... 

ni mlm lak... dia dok main msk2 ngn susu dia... geram tul lah ntah sapa ajar ntah


p.s: fenin kepala nk plan camne nk balik kg ujung thn nih, tak tau nk balik johor ke kerteh 


Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

Zulfadly said...

dah kejer tempat baru kak, hehe, mcm mana agar2 boleh buat mcm tu?? style

Cheq Sue said...

macam2 karenah dak ayyan tu... suka tengok...yang pasti tak sunyi dengan keletahnya kan

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Comelnya dia,pakai topi keledar naik kereta dalam rumah :-)

Aida78 said...

ha2 x da keje dia yerk main susu....kelakar ingat zaman anak2 kak masa kecik2 dedulu hi2....

Daddy Ziyyad said...

haha...dah mcm berskirt labuh bila pakai apron tu

norhidana miswan said...

Zulfadly- oooh, so camne keje tempat baru ok tak?

Cheq Sue- mmg mcm2, pantang kite bt apa msti ikut, maktek dia suke senam kt umah pun dia ikut gk

PMDR- heheheh dia mmg gitu, cpt mengikut

norhidana miswan said...

k Aida- itulah keje dia bt main ngn susu, ngn air kosong dia... geram tul

Daddy Ziyyad-hahaha itu lah psl doc, dia tak blh tgk kite pakai apa nk ngikut, tgk kite selalu nk kuar pakai tudung dia pun nk gk

Munnafendy said...

kak itu mmg agar2 kering ke? camana buat bntuk2 cmtu ek?? kalo tmpt saya org selalu buat halwa betik...

comeeyyy ayyan pakai apron!!


*psssttt...maid benti sebab xtahan byk sgt keje..masa intview skop keje lain..dh keje mcm2 lak 'bigbos' suh buat..huhu..sabo je leeeee

izan mama mia said...

akak tgk dh besar laa aryan nih..hihi..

lizz said...

kemain cantik agar2 kering tu dana...boleh makan ker idak tu...
haha klako tau ayyan ni dia yang simpan dia yg nangis nak ambik yek..
hambai ni pakai apron ker pakai selimut ni ayyan...siap berhelmet ni nak gi mana ni...habisla belengas ngan susu tu ayyan hehe..
Selamat berhujung minggu dana...

Qhaifa Nur said...

agar-agar kering tu dana..cantik dan kreatif mereka...

macam-macam aktiviti aiyan rupanya...budak dah makin cerdik dana...

emy pokden said...

tgk gambo..makin tinggi aiyan ni...balik dua2 jer terus...

Oh Ping Blog said...

apesal 2 gmbr kt ats tu nmpk len mcm..
btw, comel anak awk tu..

Cho Zila said...

ayyan memang macam2 gaya diani... ayyan bilaler nak jumpanyer...

norhidana miswan said...

Munnafendy- aah munn itu agar2 kring, dia tampal2 gitu masa lum kering sgt kot...
*ohoooo pyhla maid nih nk keje konon ikut skop keje je

Izan- mmg dh besar pun tp kadang tang dia manja ngalahkan bby

Lizz- boleh lizz tp manis bebno, tp keras lah skit... dia mmg suke ikut apa org bt or pakai itu lah psl

k Qhaifa Nur- mmg mcm2 kak kadang tak terlyn, mmg bdk2 akal dia mcm2 kan kak

Emy- mcm makin tinggi tp tgk sama tinggi ngn darin kan

Oh PIng Blog- hehehe 2 gamabr tu akak amik pakai nokia... tepon efek lain2

k Chozila- jom kak dtg umah kt ukay perdana tuh, boleh tgk aksi bujang nan sorang tuh

mama aryan said...

macam2 gelagat ayyan ni ye..cumil je

Lynn Munir said...

Cantiknya agar-agar kering tu. Kreatif sangat. Dulu kakak saya pernah ajar cara membuatnya tapi saya dah lupa hehehe. Tapi rasa agar-agar kering ni memang sedap - saya suka.

hainom OKje said...

Balik johor pas tu baliklah kerteh...boleh gitu......
Bukan main suka lagi Ayyan dpt set makan hijo hehe