teman2....

Friday, March 22, 2013

mee sanggul @ mee siput

as salam sume kwn2,

sorry yek lambat bt ntry arini nyeh2... banyak keje lak pg td, tgri lak pg meronggeng heheheh... paham2 jelah ari jumaat kan, masa rehat panjang

korang kenal mee sanggul? mee siput? org negeri lain aku tak pasti tp negeri johor msti kenal nyer, kalu tak kenal msti org johor `murtad` ehhehehe.... tp yg istimewanyer mee ni tak di msk cam biasa tp di goreng garing2 n mkn ngn sambal merah...


balik johor aritu jumpa masa singgah kt rnr machap, apa lg terus beli 1 plastik beso, rindu nk mkn nih, kt kl takde jumpa mee sanggul nih


dh lama mencari akhirnya dpt gk... 

p/s: dh cuti sekolah kn minggu dpn, syok lah blh pg keje lwt2 skit

12 comments:

Acik Erna said...

assalam dana..memang betul2 buat acik teringin nak merasa..

Qhaifa Nur said...

boleh digoreng yup....
nanti nak tanya en. hubby sebab orang johor dana...
memang sedap...

norhidana miswan said...

Acik Erna- w`salam acik, heheheh kalu teringin nnti dana beli lebih kalu blik kg ek

k Qhaifa Nur- msti kenal neyr kak... kalu balik jb carik lah kak, kt muar paling bnyak

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

peeehhh... nyesal masuk... mujur akak tak ngandung tau.. hahahaha....

Zulfadly said...

dia goreng je eh kak? mcm pernah dengar, tak pernah tgk

Aine Ainun said...

org muar rajin buat mee sanggul ni kan dana....


yela, makan ngan sambal mmg sedap..huhu lama x makn....

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Marya pernah makan mee ni! Org Johor jugak yg bagi...siap jualkan lagi...boleh juga direbus & dimakan mcm mee biasa kan... pernah beli sekali Marya buat mee bandung guna mee ni... sedap jugak! :)

ieda immi said...

mak aihhh memang best !
akak suke nie ..
makan ngan sambal kicap mee sop tuu lagi best dik ! ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nampak sedapnyerrr kak

Papa Mifz said...

PM tak pernah makan lagi rasanya...

NEKCIK said...

Nekcik buat sup pun sodaap Dana

lieyalatif said...

Perghh dana!! Ni laaa mknn simbolik org johor heheheheh....dulu mase sekolah rajin beli...hancur2 kan pastu boh sambal...comot2 mulut makan kan ...kenangan zaman sekolah2 dulu...