teman2....

Monday, March 4, 2013

Aiyan melawat opis mama

as salam sume kwn2,

huhuhui berapa hari dh aku tak bt ntry, mahap banyak2 yek kwn... sgt membizi... pg nih pun agak bz, bt ntry pendek ek...

jumaat aritu edy n aiyan antar aku pg keje,sbb nyer ada membe2 opis yg kirim kopok lekor ngn edy, dia skrg kan duk berulang alik KT - KL, kopok leko banyak sgt sampaikan aku tak ckp tgn, jd nyer edy kene lah antar kan... dh alang2 bdk aiyan dh bangun pg2 buta kami angkut sekali hehehe... ngn tak mandi tu kan...

sampai2 kt opis BFF aku takde, dia pg antar Suri ke taska felda, jln kaki lg kwn aku tuh, so, nk pulak dia ngikut membe sorang nih... ni lah k CT.... melekap je dia heheheh

ntah apa lah yg di tgk nyer tuh hehehe

heheheh dpt duit raya tq aunty CT, peluk kuat2... amik berkat

pantang dpt ball... 


p/s: hati risau memikirkan sorang pakcik aku yg kene bertugas di lahad datu masa nih, semoga dia sentiasa didlm lindungan Allah...


13 comments:

mamasuri said...

ala..aunty takdok..hantar suri kedek2 jalan kaki g felda..mmg lamalah..lenkali kte jmpa yer aiyan..

Kakcik Nur said...

Untung Aiyan kena peluk2... :)

Qhaifa Nur said...

seronok yup aiyan masuk opis mama...
moga pakcik dana selamat disana...

Tihara said...

oo aiyan gi opis mama eh..
moga pakcik dana selamat di sana..
doa banyak2..insha Allah

Aine Ainun said...

hehee...

Amboi aiyan seronok la tu dpt p ofis mama..=))

Walopun xde sedara mara kat sana,
tp sgt2 mendebarkan hati...
risau...

semua mereka semua selamat...

kita sama2 doakan..=)

Acik Erna said...

assalam dana..semoga sedaara dana selmat dan sentiasa didalam perlindungan allah..seronokny aiyan dapat pi kerja

Cho Zila said...

aiyan gi opis mama yerk... akak kalua boleh bawak anak suka sesangat...
ps.. semoga Allah melindungi perwira negara kitani...

Kakzakie said...

Sukalah dapat ikut mama ke pejabat..

Doa kakak bukan utk pakcik Dana aje bahkan utk semua yg telibat Dana. Takut kakak...

Karukord jagau said...

waahh...! aiyan buat lawatan singkat ek :)

mamyharraz said...

bestlah aiyan dpt jalan2 ofis mama ya :)

Zulfadly said...

masa kecik2, mak saya kejer gomen, selalu pergi opis hari sabtu, haha, seronok main2 dalam opis, lagi2 tempat file kan, nanti ayyan besar skit, seronok lah dia, hehe

lizz said...

ermmm seronok la ayyan dapat ikut mama yer....

Che Rosliza Che Mat said...

Untung Aiyan ada ornag peluk dan sayang...