teman2....

Tuesday, March 19, 2013

amboi2 dia.....

as salam sume kwn2,

skrg nih si bujang tu dh ada 10btg gigi, 6btg atas n 4btg bwh.... pastu gg geraham bwh dia 2btg nk tumbuh, waaaaaaaa kejenyer nk menggt org je... aritu dia ggt tgn papa sampai berbekas, pastu papa tkde dia duk aim aku...

siap selak lg baju ke kain aku kalu nk ggt.... baru kene ggt skt aku dh jerit dulu huhuhu...

gini gaya masa dia ggt tgn papa dia

siap berbekas lg, 4btg gg dia yg paling beso... 


p/s: kwn2 tunggu yek utk aku senaraikan nama pemenang hadiah teka teki aritu, lama bebeno...

21 comments:

lizz said...

ayyan nak asah gigi tu bagi tajam sikit...hehe...

berb

mamyharraz said...

amboi tajamnya gigi aiyan
berhati-hati yer mama hehe

Cho Zila said...

aiyan... geram sangat ler tu... budak2 memang suka mengigit...

Qhaifa Nur said...

habislah mama/papa lepas ni...aiyan nak lepaskan geram he..he..

Acik Erna said...

assalam dana..budak2 memang suka menggigit bila mula2 bergigi..
kalau suami acik..dia ready je..bila nampak anak mula nganga nak menggigit..dia cepat2...masukkkan benda keras..he he..macam kejam je bunyi nya kan..tapi epas tu anak serik dah nak menggigit..

wahida said...

mmg sakit tu...huhu...

lama aku x masuk blog ko dana...rindu ngan anak bujang ko ni...

ieda immi said...

ya tuhannn
tahan tuu ekekke

inazamri said...

heheheh kelakar la ayyan ni...suh ibu frame kan pic ni ye ayyan...bekas gigi ayyan 4 batang tu..leh jd kenangan bila dah bujang nnt tau.

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..Mmg ada jenis budak yg dapat gigi, suka menggigit orang!

Papa Mifz said...

kena lebih berhati hati lah lepas nih yer...hehe

Aine Ainun said...

mst comey je aksi aiyan gigit..heheeeee layan jela mama

norhidana miswan said...

Lizz- tajam2 nk jd drakula hehehe

Mamyharraz- mmg sgt berhati2 skrg nih

k Chozila- tp seram bile gg dh makin banyak

k Qhaifa Nur- mmg abis lah, makngah ngn mak tek dia tak berani bt

Acik Erna- w`salam acik, heheheh itulah masa dia ggt edy, sampai menggl thn skit

k Wahida- hehehe tulah sapa suh jrng dtg sini

norhidana miswan said...

k Ieda- tpaksa thn kak

k Inazamri- hehehe ok gk tuh kan, biar dia tau

Daddy Ziyyad- mmg pun, ni slh sorang bdk nyer

papa Mifz- dh berhati2 tp kadang tepaksa

Aine- mmg comei tp kesakitan tu yg tak tahan

Mimi Azirah said...

huhu...budak budak biaselah...bile dh de gigi asyik nk mengigit aje...

Tihara said...

comel nya..siap arr pasni dia nak geget saje :)

norhidana miswan said...

Mimi- mule2 ada gg dia tak pandai sgt lg menggt bile dh penuh gg makin rajin lak menggt

k Tihara- heheheh betul tu kak

Munnafendy said...

hahahaha...dah tu maknye terpaksa rela ke apa? hahahaa

eika_jps said...

cutenya bekas gigi aiyan....budak klu baru naik gigi confirm nak gigit....alhamdulilh la yer sbb aiyan naik gigi tak demam...

norhidana miswan said...

Munnafendy- tepaksa lah dik oi tp kalu blh ngelak, mmg ngelak kn diri

Eika- cute ek tp skt..... tak dmm hapa nyer dmm gk aritu

ros_reeza said...

aduhh.. gigitanmu berbisa. hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tajamnya gigi aiyan