teman2....

Monday, March 18, 2013

aiyan the diva

as salam sume kwn2,

mahap yek kwn2 minggu lps udah lah ntry tak banyak, ber bw pun tak berapa nk banyak... meh lyn the diva aiyan yg jumaat aritu melawat2 opis mama,  aritu papa jaga dia kt umah tp nyer awal pg tuh dia dh bangun so papa bwk sekali dia utk antar mama, lps tu papa nk pg amik ubat jantung dia kt HKL tinggal lah ngn mama kt opis jap... disebabkan dia sorang yg peramah ramai lh yg nk mendokong nyer... peminat ramai katanyer... (perasan)





puting tak blh tinggal

atuk G, selalu duk usha... tp tak penah dukung, selama ni dia ingat aiyan gegirl heheheh

senyum simpul, anak dara maklum... gatal ko yang

sibuk mengaco kepek pisang aunty Emy

hehehe ada yg kenan kt rambut kenteng dia ke....

heheheh mulut gaya cam sama je


p/s: mak ngah dh balik sini semula, harap2 adik2 aku boleh la di harapkan utk kemas2 umah, n msk sementara mak aku msh lg kt indon

19 comments:

mamyharraz said...

jln2 ofis mama yer aiyan.
ramailah yg dukung2 dia mesti aiyan suka kan kak.

norhidana miswan said...

mamyHarraz- ya betul, mmg dia suke di dokong, di peluk bagai

Acik Erna said...

assalam dana..seronok iyan lawan kawasan he he..ramai peminat tu..patut dia tersenyum je

mamasuri said...

aiyan mmg artis....penuh pompuan2 kat ofis ni dok gomol2 aiyan..hehehe..geram lah..lama tak jumpa aiyan...

NM03 said...

dah knp muka cik emy kau ngupa gitu. hahahaha

weh, rambut dia klu pjg kompem cun noks

kau ckp kat emy soh dia roger aku cepat. mak tak sabar nak syantek ni

kikiki

lieyalatif said...

Amboiii aiyan!!! Kemain kene ulit kat opis ye....sonok laaaa kamu ye....aku lum penah lagi bawak dayyan dana...tingin gak try tgk heheheheh

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Aiyan adorable tak hairan jd kesayangan & kesukaan ramai :))

Cikgu Ma said...

amboi...macam2 pose dia ^_^

lelamaisara said...

aiyan jejalan opz mama yek..tolong mama wat keje ke tu....:)

eika_jps said...

hehehe...bestkan bleh bwak anak melawat ofis....mcm mummy tak bleh sbb keja ngan Ketua Menteri jd takda masa nak bawak anak...tentang pacifier pn mcm anak mummy tp skrang dah buang sbb dia kata nak bagi anak hisap plak....hehehe..

Cho Zila said...

jeles auntie tak leh dukung aiyan tau... baguih dia peramah yerk.. anak2 akak takder ler kalau jumpa orang kalau boleh nak duduk dalam kain ibu kot..

Qhaifa Nur said...

ramainya peminat aiyan rupanya...
gud boy....

lizz said...

ololo ayyan senyuman tu comel sungguh..

norhidana miswan said...

Acik Erna- w`salam acik,lama tak pg opis tu acik itu psl lah

Emy-ehhehe itu psl, cube ko bwk darin pg opis msti kene gomol gk

k NM03- hehehe emy tgh bebel mmg gitu, kalu panjang jd cam hafiz tak ek kak

Lieya- heheheh kalu takde hal malas aku nk bwk gi opis beb, kang aku tak blh bt keje ko... itu pun bos aku takde blh la kejap

Marya- w`salam marya, hehehe dia pandai bt muke manis tp kadang bt hal gk

Cikgu Ma- heheheh dia mmg suke org amik gmbar dia

norhidana miswan said...

Lelamaisara- dia ada kt opis tak blh bt keje, sbb tu tak jd bwk dia gi opis minggu lps, kejap blh la

Eika- heheheh akak keje opis biasa2 je blh la, lgpun bos akak cuti aritu blh la bwk jap

k Chozila- dia mule2 nngis gk kak, ikut dia nyer mood gk tuh kak

k Qhaifa Nur- heheheh itulah psl...

Lizz- itu lah senyuman pemikat heheh

ros_reeza said...

Aiyan gi kerja dah :) hihihi

rinduan citarasa said...

dana..
kak ayu kembali berblog. singgah sbb nak tau kisah sibulat. amboiii makin hensem dia...
aryan c. Ayu rindu!!

norhidana miswan said...

Ros-reeza- aah pg keje sampai mama nyer tak blh bt keje

k Ayu CR- selamat kembali kak... makin ensem ek hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aiyyan g opis mama yer..best la rami yg melayan tu hihi