teman2....

Wednesday, March 27, 2013

WW melalak

as salam sume kwn2,

mahap... ntry lewat

udahla nyepahkan rumah, pastu kuarkan segala mcm isi dlm dompet mama nyer apa lg, kene marah la... skrg pandai dh bukak zip

13 comments:

Zulfadly said...

haha, kesian ayan, anak buah saya pulak sekarang asyik nak panjat tanggan, jenuh nak layan

Kakcik said...

Alahai...kesiannya dia...

izan mama mia said...

kan dah kena,...cian aiyan...

norhidana miswan said...

Zulfadly- heheheh alah kejap je tuh dia melalak.... nsbla umah akak tak bertangga

kakcik Nur- kesian lg kt mama dia

Izan- heheheh kejap je tu pastu dia gelak2 balik

Kayna said...

hehehe comel je muka... ala..

Acik Erna said...

Ayan..mama buat apa kat ayyan

izzah said...

sian ayyan..xper2....lps sepahkn tu, kemas semula yek...baru la xkena marah...

eita said...

alaaaa..ciannyer

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Alololooo aiyan! mama babab ke?Meh ikut auntie main dgn abg Iman ok! :)

*Aliah ugaz tu mmg anak dlm pewut tu, depa ni mmg so confident & takde pantang-larang mcm kita...hehehe ;))

lizz said...

ololo cian la dier...kena marah yer...lain kali jangan buat lagi ek...

norhidana miswan said...

Kayna- dia tgh melalak ke tgh membuang mmg comei je

Acik Erna- hehehe mama marah je tak bt apa pun

Izzah- takde nyer dia nk kemas semula

Eita- cian lg kt mama dia huhuhui

norhidana miswan said...

Marya- w`salam Marya, eh mama takde babab pun cume mama tinggi sore skit, org dh bt slh al maklum...

ohooo mmg dia dh siap2 bg nama kt anak dlm prt ek

Lizz- hehehe takdenyer dik oi, kejap2 tu dia bt lg n lg n lg

Aine Ainun said...

alalalala Aiyan cayang comey, takmo la nangis kuat-kuat...

hehe, nampak beria je dia nangis tu...