teman2....

Thursday, March 21, 2013

photo diary - edisi hero ku

as salam sume kwn2,

maap yek smlm aku tak sempat bt ntry WW, terus senyap ek...
arini awal2 pg aku dh bt ntry... gambar sepanjang aku cuti jd pengasuh aiyan aritu, meh2 korang lyn gambar si budak nih ek, skrg nih makngah dh balik baru lah normal semula rutin harian... tp nyer aku lah yg pyh nk senam, masa makngah takde aku hilang 2kg menjaga bdk tu heheheh....



kalu kt kg ini lah port feveret dia, duk turun naik tangga, nsb lah tangga nyer 2ketul tu je, kalu tak....


kt kg abah ada belikan pisang tanduk, so bt kepek lah apa lg... nk tunggu msk mmg berkurun lah

tp syg nyer pisang ni jenis yg warna pucat, bile bt kepek tak sedap sgt... 

model penutup jamban heheheh....
ni penutup yg baru ek,bkn yg dh lama di pakai tau heheheh


bekas menan yg kecik, dia ada hati nk msk ko.... 
ni dia msk dlm bekas menan dia yg beso lak... sabo jelah aku.... 
time nk pg kenduri potong jambul umah pakcik... nk suh dia duk diam... kene banyak amik gmbr




ahad aritu pg sedutkan kahak dia... kene bt neb dulu

seminggu jaga aiyan aku tak memanik, pyh ooo nk memanik sambil jaga dia,
pas makngah balik baru aku mnjht tp ttp ada yg mengaco... tgk, dia tumpahkan manik+kristal2 aku... nsb kt atas kotak ni je



16 comments:

lieyalatif said...

Alaaaa terliur kerepek pisang ko dana...sedap tu pisang tanduk buat kerepek...lemak2 je kan...

Hahahaah yela koo seb baik due tingkat je tangga...kalo bertingkat mmg kene pasang safety gate le gamaknye....

Aiyan mcm mija laa dana...kene amik gas cume skrang dah kurang sikit...

mamyharraz said...

sedapnya kak kepek pisang tanduk tuu
tak kiralah kaler pucat ke tetap menabat hatiku kak..

norhidana miswan said...

Lieya- tp kepek pisang tanduk yg kuning lg best, itulah psl nsb lah tangga tu je yg ada kt umah mak aku tu wei...

aiyan takde asma lieya, dia cume kene amik neb kejap utk cairkan kahak dia sblum kene sedut tu

MamyHarraz- heheeh tp kalu dh penah rasa kedua2nyer... msti takmo yg pucat tau

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aiyan ni aktif betol dia hihi

emy pokden said...

wah mama senyap2 turun 2kg..
tahniah2..go go chaiyuk..

norhidana miswan said...

Wanieys- heheheh biasalah dia tu, mana reti duk diam...geram je

Emy- alah tu aritu masa jaga aiyan, ni tak tau lah kot2 dh ternaik sekg dua hehehe

Qhaifa Nur said...

rajinnya buat kerepek pisang...
telatah anak buat hati kita terhibur dana....lebih-lebih lagi yang seusia dengan aiyan

Papa Mifz said...

takpelah,lepas nih sambunglah kerja bermanik tuh balik yer...:)

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- tepaksa gk bt kepek sbb banyak abah bg, 1 tandan kak

papa MIfz- nk sambung tp pyhnyer, dia duk ngaco je... duk mengepit mama dia je

LYAfrina said...

mesti sedap kerepek tu.
mcm2 aksi di aiyan ni.. y pling cute pic dgn penutup toilet tu ;-)

norhidana miswan said...

Lyafrina- boleh la, tak sdp sgt lak kepek akak bt kali nih.... ayoyoy model penutup jamban tu comei ek hehehe

Mimi Azirah said...

alahai anak jd model tutup jamban

norhidana miswan said...

Mimi- hehehe dia model serba boleh

Aine Ainun said...

comeynya aksi2 aiyan,,,
keletahnya die...

Aine Ainun said...

dana jahit manik lag ea...rajinnya...=)

saya ni nk jahit manik terbnatut je la...

norhidana miswan said...

Aine- aah menjht manik lg tp dh slow skit lah tak laju mcm dulu