teman2....

Wednesday, March 6, 2013

WW spek pilihan hati

as salam sume kwn2,





ni comei bentuk nyer to beso sgt... heheheh 

pilihan hati heheheh

amacam ensem tak kite? 

p/s: jumaat sampai rabu minggu dpn aku nk cuti, mak ngah kene balik kg seminggu sbb mak aku nk pg berubat kt indon... jd pengasuh la aku seminggu

22 comments:

Qhaifa Nur said...

suka pilihan spek aiyan tuh, cantik..
amboi lamanya cuti....

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- heheheh sebenarnyer mak tek, mak ngah ngn mama yg lebih2, tpaksa kak, nsb la cuti banyak lg

emy pokden said...

boleh geng ngan darin ni..darin pun hantu spek..pantang bagi spek..melengok je kerja...
eh mama..bukan pengasuh lah..fullhousewife lah..ehehhe

norhidana miswan said...

Emy- heheheh tp darin pakai spek beso... yelah full2...

lizz said...

pakai spek sambil minum air...comelss

Qasey Honey said...

hencemm tp isap botoiii kureng skit..hehe..slmt bcuti yer..

ieda immi said...

alah2 hancemm nyeee dia ;)

Alin In D House said...

alolo chomeinyer budak nie, siap spek mata itam lagik... seronoklar tue dapat jenjalan. Adeh bestnyer kak dana cuti boleh main ngan aiyan...

Tihara said...

ololo tomey aiyan..like!!

moga mak cepat sembuh

aizamia3 said...

cool.. comel je sambil minum air dalam botol tu.. ;)

lieyalatif said...

kemain hah anak bujang sorang nie...aiyan jgn hensem2 sgt kang anak dare beratur kejar aiyan kang heheeheheheh

lame ko cuti tu dana...aku ni susah koo nak cuti lame2....payah nak cari kerani ganti tempat aku sbb masing2 sibuk jugak.....leceh kan...

izzah said...

Pandai aiyan brgaya skrg ni yek...lama xmenjenguk blog akak:-)

NEKCIK said...

oh Aiyan boleh jadi model spek ye!!!

LYAfrina said...

hehe.. cute sgt spek pilihan dia.
bila aiyan memakainya..bertambah cute nampak

mamyharraz said...

berkaca mata hitam aiyan tuu comel tangatttt tauu..

lamanya kak bercuti..jgn bercuti berblogging sudahlah ya kak hehe

norhidana miswan said...

Lizz- sambil berangan tuh lizz

k Qaseh HOney- heheheh sambil berangan tuh kak, tq

k Ieda- macih2

Alin- dia kene puji ensem takmo bukak la spek tu, best lah sgt cuti lama2 balik opis keje menimbun

k Tihara- macih kak, amin2

Aizamia3- hehehe cool sambil berangan

norhidana miswan said...

Lieya- ahak2... anak dara si emy sorang pujaan ati sbb dia pun minat berspek ehheheh
tpaksa cuti Lieya dh makngah takde seminggu, nk letak kt nursery aku lak yg tak berani

Izzah- dia kalu kene bodek, kene puji mmg suke

Nekcik- heheh boleh nekcik...

Lyafrina- macih2... dia kalu kene puji mmg dia suke

mamyHarraz- heheheheh silau2, alah 4hari je akak amik cuti tak lama sgt, tpaksa dik oi

NM02 said...

hamboiiiii

Aine Ainun said...

alallaalaaaa....

Aiyan mmg sentiasa comey..=))
ade speck lg cute..=))

Kakzakie said...

Wahaha... tengoklah bujang Dana baru besar ni dah pandai nak bergaya. Tunggulah 1-2 tahun lagi laaaagi macam-macam tau:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kemain aiyan dgn spek mata hikss

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kemain aiya dgn spek mata dia hihihi