teman2....

Wednesday, August 29, 2012

WW pengemas cilik

as salam sume kwn2,

salam 11 syawal... esok kt jupem ada sambutan raya, setiap jabatan kene sediakan makanan berbeza n ada pertandingan gerai tercantik... thn ni bdk kt opis nih nk bt tema utara, yg perempuan2 kene pakai kebaya nyonya, lelaki lak kene pakai ala2 arab gitu kot... aduhla... ni WW tp dh bebel2... gasak lah kn ahak2

selamba je tlg petik daun pokok lada mak ngah

sibuk nk amik duit raya dlm hnbeg mama

suke sgt selongkar hendbeg mama or sapa2

p/s: cite raya kt johor sambung nnti yek

21 comments:

lieyalatif said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaa buat ape tu dak tomey!!! selongkat duit mama yeak...jom aiyan kite pi kfc heheheeheheh

segar bugar pokok adik ko tanam dana...mmg tgn sejuk laa die...

Puan Fifiey said...

meriah nya kebun dia.. best kan.. leh jimatkan duit dapur... hehehe.. amboi aiyan.. pandai dah cari duit raya yer..

kakcik said...

Takpe, janji dia sihat dan cergas. :)

norhidana said...

Lieya- heheheh itu mmg feveret dia, pantang nampak wit tu wei...
itulah, dia mmg suke sgt ngn pokok2 bunge ke apa2 ko

pn Fifiey- hehehe takdelah jimat duit dpr tp bolehla nk msk apa2 daun2 tu ada kt umah heheh

kakcik Seroja- betul tu kakcik

Nurul Husna Mohd Hassan said...

haip2. selongkar beg mama ni.

norhidana said...

Nurul Husna- hehehe itu mmg keje feveret dia tuh

Qhaifa Nur said...

habislah aiyan dah mengemas 1 rumah dana.......

izan mama mia said...

haha,..dah ada duit raya tuu..jom belanja...pizza jom...dah lemau asyik makan lemang n ketupat...

Acik Erna said...

samalah dengan cucu sedara acik..paling suka aklau dapat henbeg tak kira sape punya..habis isinya dikeluarkan

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sedapnye menu raya di t'ganu!

p/s: akak ada sms ke hp dana sekejap td.. ada terima tak? harap masih guna nombor yg sama...

LYAfrina said...

seronok dia explore dunia ;-)

Aida Salleh said...

dengan selamba je dia petik daun tu ya? hehehehe...

kak, dia tengah nak ambil duit raya dia dalam beg akak...dalam hati dia kata "mana mama sorok duit raya ni?" hehehhe

Marsha~ said...

selamat hari raya dana..... si kecik ni byk dpt duit raya tak??? hehe

Papa Mifz said...

duit raya tak cukup la tu kot tuh yg selongkar handbag tuh...hehe

mia izzati said...

rambut dayan dah panjang..kejap je kan..rambut mia taknak panjang2..adehh..ada sejemput je rambut dia hehe

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Sambutan raya kat JUPEM tu nnt Dana pakai baju kebaya aritu lah ek? Cunlah! :))

Aiyan comel... tanda dah semakin bijak! :))

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ayyan cari angpow die ler tew.. hahahha
awak, asben org kerteh rupenyer.. heheh. kite asben org kemaman.. hahah, pg raya mmg lalu la kerteh. kalo tau dana ada, blh singgah isi perut kat kerteh dlu.. heheh

norhidana said...

k Qhaifa Nur- hehehhe mmg itu keje feveret dia

Izan- heheheh bdk tecik tak blh mkn pizza

Acik Erna- itulah acik,suke bg sepah umah

k Ratna- sedap kak.... ada terima kak, tq

LYafrina- aah yg betul

Aida- mmg selamba je dia.... heheheh dia mmg pantang nampak duit, laju je nk amik

k Marsha- banyak kak... untung tul jd bdk2

papa Mifz- hehehhe bkn tak ckup sasja je nk tambah lg

Mia- heheheh rambut Rayyan lah dik, akak bg minyak hari2 dik

Marya-w`salam... aah pakai kebaya... nmpak makin boolat rupenyer... amin2 alhamdulillah, dia makin bt org serabut

k Leily- heheheh yelah kot.... aah edy org sana, lenkali kite calling kot2 blh jmpa

Cho Zila said...

memang budak2 umur gitu.. gituler perangainyer...
akak dulu kalau budaktu jadi pengemas kita marah budaktu, suami akak marah akak balik sebab tak reti nak letak tempat selamat...

lelamaisara said...

hhahaaa...rajin ye sikecil tu ngemas...alesya dah kurang cikit sekarang..dah tau kena marah...heheheh

Wanieys said...

alololo comeynyer aiyan geram tgk tau hehe