teman2....

Tuesday, August 14, 2012

time tacih aunty Emy

as salam sume kwn2,

ada lg 2hari je keje sebelum cuti raya... aku cuti jumaat sampai isnin 27hb heheheh.... saja je lebihkan cuti lama skit, blh lepak2 umah lyn itu bdk kan... seblum cuti nih kene setelkan sume fail2 kerja atas meja nih, itu psl arini lmbat skit bt ntry....

kite nk ckp time tacih kt aunty Emy sbb hadiahkan kite kst raya... cantik, comei.... thn ni Aiyan ada 2 kasut raya, walaupun tak reti jln lg tp nk berkasut gk... msti comei aiyan pakai baju melayu pastu berkst ahak2... tgh usha2 cari kopiah or songkok utk bdk kecik, mana nk cari ek... nk pg bazar mmg mls sgt2...



sesuai ngn baju melayu n baju raya aiyan 

ini bdk dh mule nk panjat2 eeee geramnyer...

p/s: nampaknyer mama takde kst raya thn ni, tak sempat nk supink... duk ngejar masa nk siapkan baju org juga siapkan tempahan popia nestum org... hehehe tak pun kite supink kt mesra mall je lah

16 comments:

nur anis said...

wahh..ada kasut baru..:)

Kakzakie said...

Kalau dah mula memapah tak lama jalanlah Dana.

norhidana said...

Nur Anis- hehehe mustilah.. walaupun tak reti jln lg

k Zakie- insyallah.... skrg ni pun dia nyer baju kt dlm bakul selalu kene campak kuar

Qhaifa Nur said...

byk tuh kasut aiyan....

akak pun tak sempat shopping kasut tp tetap nak juga....

Abil Fikri Ahmad said...

Cute kasut aiyan..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tomey kasut aiyan, leh la wat raye nnti.. =)

Puan Fifiey said...

balik kerteh ek.. alahai leh jumpa tak tahu ni... lama ke duk kerteh?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wow dapat kasut ye.. m urah rezeki

Aida Salleh said...

comelnya kasut aiyan. macam aiyan jugak :-)

Aine Ainun said...

mst sangat comel aiyan pakai nanti....

update Aiyan pakai baju raya dana, x sabar nak tgk nih..=)))

norhidana said...

k Qhaifa Nur- hheehhe boleh la kak, rezeki bdk tak reti jln lg... heheh

en Abil- mekasih...

k Leily- mmg nk gune utk raya nih... blh tukar2

Fifiey- balik jumaat sampai raya ke3

BABY- hehehe itulah...rezeki bdk time nk raya

k Aida - hehhe mekasih

Aine- heheh kene tunggu raya, sbb baju melayu dia kt kg lg...

lieyalatif said...

comey!!! wahhh best la aiyan dpt kasut raye....hensem laa die berkasut baru gituuu heheeheheh.....ini mcm leh jadi menantu acik emy ni heheheeheh

haaa dah start manjat yeak dana...siap leeee...abis laa nanti die capai ape2 yg patut kekekekekeke

mama aryan said...

bestnye dpt cuti lama,akak tak dpt nak bercuti lama2 jumaat pun kena keje lg

izan mama mia said...

kita bt persiapan yntuk anak jer...kita dah byk kali raya..hihihi

ros_reeza said...

wah..ada kasut raya :)

untuk mak nya, tak ada ye.. hihhi


kak, Jb area Majidee- jalan tebrau tu.. Akak kat mana pulak?...

Cikgu Ma said...

amboi comelnya kasut dia...dah pandai berjalan ke tu?

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html