teman2....

Friday, August 3, 2012

aktiviti Aiyan kt kg Johor

as salam sume kwn2,

nk tayang gambar Aiyan kt kg ujung minggu lps, gambar mmg tak banyak sgt... mama nyer sibuk menjht pastu borak2 sambil melayan kerenah sorang bdk yg tak reti duk diam... mmg tak banyak amik gmbr... yg ada pun gambar si budak ni jelah, skrg nih tak tau apa pesen peel si Aiyan suke sgt cium org, sapa2 yg baring msti dia akan kejar cpt2 nk cium org tu, mmg bt gelak betul lah n geli sbb masa dia cium tu msti ada air liur sekali meleleh heheheh, dhla masa kejar tu mulut dia dh siap2 nganga mcm nk ggt org ahak2...


Aiyan ngn yoyot @moyang ... maklum cicit pertama

Aiyan yg sibuk kaco paksu main game

org lain berbuka, dia pun nk buka gak

ni lah cara Aiyan cium hehehhehe 

mmg paksu lah yg jd mangsa... 


Aiyan mmg rapat ngn paksu nyer.. senang keje mama

manja sgt, skit2 nk cium2 paksu dia sambil2 tu sedekah air liur dia
gmbr masa balik, tido je dr johor sampai ke kl

bdk yg eksen tkmo duk kt seat dia, masa ni gi bazar

p/s: bt kwn2 yg terslh paham, aku nih org Johor, Edy lak org Kerteh... dh 2thn berturut beraya pertama kt Johor, thn ni giliran kg Edy lak...

23 comments:

Kakzakie said...

Semakin ligat tu sihatlah. Paksu pulak tak ada kerja memang bestlah layan Ayyan - org tak ada adik macam itulah Dana.

Balik T'ganu ye:)

norhidana said...

k Zakie- alhamdulillah kak... paksu nyer sibuk nk pg main ngn kwn2 dia tp time mlm ke ptg suh dia lyn dulu anak sedara dia nih...
aah kak, raya terengganu thn nih

Pokok Manggis Depan Rumah said...

comel2.. suka tengok budak2 main :-)
ceria :-)

nur anis said...

hihi..suka cium orang ye dia ni..:)

ros_reeza said...

SAlam perkenalan :)

Ros singgah sini..
bagusnya dia rapat ngan paksu dia.. paksu pulak tak leh buat keja ye.. hihihi

mamyharraz said...

manjanya dia dgn paksu..hehe bertabah jelah paksu kena ai lio aiyan..comel sgt.

lieyalatif said...

pandai aiyan cayang org yeak...dah bijak ni dana...bijak amik ati org ni ekekeekekeke.....

pasni aiyan kiss aunty lieya plak key....

izan mama mia said...

mujur ada paksu yer..hiihhi

Che Rosliza Che mat said...

Seronok Aiyan main gan paksu ya..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak lepas puting dari mulut aiyan :)

Qhaifa Nur said...

aiyan ada moyang bestnya dia...
pandai main aiyan sekarang...
aiyan jadi tumpuanlah kat kg.....

kakcik said...

Makin aktif si Aiyan ya. Baguslah, tandanya dia sihat. :)

ct rahani said...

baik hati ye aiyan sedekah air liur tuh.. x pe bau masham2 sket je kan.. ekekeke..

daku pun gilir2 gak dana.. tahun lepas raya 1st kt johor tahun nih giliran kg ku pulak kat ganu.. adil gitukan.. hehe..

Zulfadly said...

tgk ayyan ni, rasa nak balik je msia, nak main dgn anak buah pertama, jumpa pon x penah lagi, hehe, kim salam ayyan

norhidana said...

PMDR- heheheh betul tu ada je kerenahnyer

Nur Anis- mmg pun tp memilih betul dia

Ros-Reeza- dia suke berkwn ngn bdk lelaki, sbb kt umah papa ngn dia je laki... nnti saya kunjung semula, tq

MamyHarraz- hehehe ngn mak tam pun dia rapat tp lbh ngn paksu

LIeya-heheh mmg teror ko, dia ngn mak ngah paling pndai amik hati... meh lwn kiss ngn dayyan ek

Izan- hehehe ngn yg lain2 pun ok cume dia suke sgt ngn bdk laki, dia tak sedo dia kck lg

Che Rosliza- maklum jmpa pun jarang2

norhidana said...

Nurul Husna- mmg pun mamat puting, aritu siap ilang lg puting dia kt bzr, mlm tu gk akak cari baru

k Qhaifa Nur- aah ada lg kak, dia yg paling kecik mmg jd tumpuan lah, lg lah kami jarang blik kg

kakcik Seroja- aah mmg aktif sgt skrg nih, alhamdulillah kakcik

Ct Rahani- hehehe tau pun,nsb lah lum tumbuh gg lg kan... ct tganu ktne?

Zulfadly- bile blik malaysia dik? nnti blh jmpa anak buah tu puas2 ek...

Munnafendy said...

hihi suke tgk aiyan! nmpk cergas :)

mamasuri said...

amboi aiyan..seronok kan balik kampung...ada paksu yg melayan lagi..nnti blk tganu lagi seronok ramai kan...hehehe

Karukord Jagau's said...

makin cergas tu :)

Azian Elias said...

semakin hari semakin panjang akal lah ye.. bagus tu.. cium gigit ye.. sebab tu ada air liur.. hee

QA's ~ mamapapa said...

kt kerteh ye,bolehla jln2 ke mesra mall:))

QA's ~ mamapapa said...

jmput follow kmbali,ye :)

norhidana said...

Munnafendy- alhamdulillah dik

Emy- heheheh kt tganu dia selalu malu2 skit...

en Jagau- alhamdulillah

k Azian-heheheh... dia tak ggt tp dia suke jilat2 kak

QA`s- mmg selalu pg mesramall kalu blik kerteh, nnti i follow...