teman2....

Wednesday, August 15, 2012

WW bekalan ubat Aiyan

as salam sume...

arini bz..... mood bt keje sgt lah ke laut....

ini bekalan ubat aiyan utk 3-4bln... ada 3 semua nyer, ...

ubat yg botol coklat tu, sgt penting... fungsinya utk kuarkan air yg ada kt paru2 aiyan, pas mnum aiyan kencing banyak...


p/s: kami selalu berdoa biar lubang kt jantung aiyan cpt terttp, biar dia tak perlu mkn ubat2 lg

14 comments:

Qhaifa Nur said...

aiyan nak cepat sihat, jgn lupa makan ubat sayang......

lega dana semua dah ada.......

norhidana said...

k Qhaifa Nur- aiyan tak lupe tp mama ngn mak ngah nyer yg kene ingt masanyer heheheh....

nur anis said...

aiyan makan ubat rajin-rajin ye..bagi cepat sihat tau...:)

p/s : kak..inti popia tu saya beli je dari tokey buat popia..huhu

izan mama mia said...

mg aiyan sihat sll...raya nnt ambil gambar byk2 yew..
salam lebaran
maaf zahir dan batin

Wanieys said...

rerajin makan ubat yer aiyan sayang supaya cepat sihat dan sembuh yer..

salam kenal dr wanieys a.k.a ibu qalief...baru 1st time datang sini :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

aiyan cepat2 sihat! (dengar tak auntie jerit ni?) :)

mia izzati said...

moga aiyan sihat2 selalu..bagus ada stok ubat kak..ada banyak takpe dari takde..kak dana selamat hari raya ye...

lieyalatif said...

betul tu dana...stok ubat jgn dilupa...kesihatan aiyan kene pantau tau.....insyallah, aiyan akan sihat n membesar mcm budak2 lain...tgk la tu, skrang pun dahmule aktif kan...tak lame lagi jek tu nak dpt kaki....


** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat ko sekeluarga yea dana....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

norhidana said...

Nur Anis- olrite.... ohoo ada org jual ek dik, tak tau lak akak intinyer

Izan-ok wajib amik gmbr... selamat hari raya jugak

Wanieys- insyallah... salam kenalan jugak

Nurul Husna- hehehhe...dgr2

Mia Izzati-kebetulan mmg ubat aiyan dh nk abis dik, itu yg amik tuh

Lieya- amin2.. insyallah beb... selamat hari raya utk ko sefamily gk

inazamri said...

semoga ayyan terus sihat di hari raya nnt.Selamat menyambut lebaran dan selamat balik kg ye.Dana bg no ac(kalu ada maybnk lg bagus) send kt hp akak 017 5711292.

Aida Salleh said...

salam. awak, aiyan masih kecil. insyaallah mmg ada peluang lubang tu tertutup. kakak dekat opis saya ni dulu anak dia masa kecik pun macam aiyan. tapi skg dah besar ni alhamdulillah. mmg dah takde masalah langsung. usaha dan berdoalah selalu. insyaallah. kami di sini pun turut doakan kesihatan aiyan.

Karukord Jagau's said...

Moga aiyan cpt sembuh.....
Slmt hari raya juga maaf zahir batin...

Ibu Lala said...

Amalkan makan madu. Dengan izin Allah mudah mudahan sembuh. Niatkan semoga aiyan cepat sembuh.

lelamaisara said...

Insyaallah....moga Aiyan cepat sembuh :)