teman2....

Wednesday, February 29, 2012

WW ayam panggang mayo (1st time aku bt ntry ww nih)

as salam sume kwn2,

menu mlm td

21 comments:

Kakzakie said...

Aduh Dana... kakak terliurlah... ini makan utk berapa org?

sahromnasrudin said...

sebenarnya ini first time awak buat ww ke first time awak buat ayam nie hihihihhihhh

mamasuri said...

amboi2...ayam saja...

lieyalatif said...

tertonggeng comey hah ayam tu...

ko saje tau bikin aku terliur!

norhidana said...

k zakie- heheheh mkn 4 org kak

en sahrom- 1stime bt WW... ish2 cubit kang

emy- heheheh tekak ngada2

lieya- saja je nk bt ko terliur, sja nk tayang montot dia tuh

intan_blur said...

kak..nasib baik sye dah kenyang kak..klu x dah tliur tau..tp ade sikit tliur la jg..hehehhe
kak mane resepi..selalu akk kasi resepi..

norhidana said...

intan- hehehe saja je dik...
alah resepi sama ngn mcm aritu cume akak tambah mayonis ngn madu je dik...

Qhaifa Nur said...

jeles..jeles
minta sikit...

norhidana said...

k qhaifa- heheheh udah abis

LYAfrina said...

sedapnyerrrr

wahida said...

woi...aku puasa lah..

kejam tau!!

norhidana said...

Lya- apa lg, meh kite mencube memanggang ayam

k wahida- hehheeh... tutup mata ko kak

Tihara said...

sedap nye tambah mayonis..bile tah nk try ni.. :)

norhidana said...

k tihara- hehehe bile2 masa lapang harus cube kak

Papa Mifz said...

terliur papa mifz....

Dee said...

perggghhh...terliur dah dee ni..nmpk marvelous sekali!!

Ros said...

Salam Norhidana,

Haaaa... tu dia dok tergolek siap tunggu nak makan ja nih.....Hantar sebelah mai kat Kak Ros he.he.he....

norhidana said...

papa mifz- apa kata suh mama mifz try

k dee- heheheh saja kasi tayang tongkeng dia nih ..

k ros- w`salam kak... heheheh tak ckup kak,mlm tu jugak dh tinggal tulang hehehe

ct rahani said...

beshnya kakau dpt jadik jiran dana.. leh makan sedap selalu.. hikhikhik..

MaryaYusof said...

Comelnye ayak tu mcm tu... Sodap ni :)

Cik Rose Cute said...

WoI! Dana...Ayam bakar Pergh!!! meletop...