teman2....

Friday, February 24, 2012

sama tak? anak papa

as salam korang,

salam jumaat... hepi2 yipee esok udah cuti... time cuti bukan aku seronok2 nk supink sana sini tp duk pikir ada masa utk aku siapkan jahitan manik aku...cpt siap... baru lah lega otak aku nih... huhui

arini nk korang tgk ini gmbr pastu bg pendapat sama tak... huhui
si aiyan aku nih masa baru2 lahir org ckp banyak ikut muke aku tp skrg nih dh nmpak ciri2 muke papa nyer
heheheh... terutama bulu mata yg panjang melentik cam pakai maskara tuh...

sile tgk tang mata yek... ngn kening itu... bulu mata tak nampak jauh lak

masa baru beberapa hari nih... tembam bulat je skrg dh selim 


p/s: kadang2 tak rasa pun yg aiyan dh 7bln... rasa dia msh bby kecik lg

16 comments:

Kakzakie said...

Haha... jangan jeles memang ikut muka papa. Tak apa lagi satu kelak ikut mama pulak ye...

norhidana said...

kak zakie- huhuhi mmg anak papa tp manja kt mama...

intan_blur said...

slm kak...mula2..kiss utk bdk comel tu ye..kihkihkih..
ye la kak..same la muka dia..heheheh..tp sye x cam lagi muka akk..so xtau la..sme ade dia lagi iras muka akk atau laki akk..

Qhaifa Nur said...

samalah dengan aeish manja kat papa, nak itu ni mesti mama yang buat...

norhidana said...

intan- salam dik, mmg comfirm muke papa dia dik, kening dia mmg ikut papa sbb kning mama tak naik gitu heheh bulu mata dia pun cam papa lebat lentik..mama dia lentik sbb pakai maskara

norhidana said...

k qhaifa- ni terbalik kak, muke cam muke papa tp nk manja apa2 sume nk mama je... ngn papa takmo

Aine Ainun said...

Erm, tang mata tu, nmpak sungguh muka ayahnya;)

Citarasa Rinduan said...

ya lah dana..alis matanya sama

norhidana said...

aine- hehehe itulah tang mata mmg ikut papa btl... tp tang telinga tuh tak tau ikut sapa

k ayu- betul kan kak, mcm copy btl papa nyer... tang pangai mcm mama kot heheh

Alin's In D House said...

yerlar kak dana samalar. anak bapak tapi mesti manja dgn mama.

Fatin Mraz said...

mm..ye lah...sama..

anak saya pun dah susut badannya..

norhidana said...

alin- ya betul dik... ngn mama gk ngada2

fatin- anak saya sst sgt2 alahai.. tak tau camne nk bg naik

mamasuri said...

tembam nyer aiyan masa lahir..
aku tak pernah tgk lagi gambar tu..
mmg tembam giler kan...
takpe2..slow2 bagi aiyan makan..
confirm naik nyer...

a.samad jaafar said...

soh papa tu isap jari jgk..baru real hihihi..

COMEYYYY...errr..baby tuh !

MaryaYusof said...

Salam Norhidana,

Mmg nampak rupa papanya... Dah besar mesti hensem mcm papanya juga... Semoga membesar dgn sihat & bijak ye aiyan!

Seronokkan tgk anak2 membesar depan mata :)

norhidana said...

emy- tau pun ko... mmg tembam gile sbb tu kalu tgk gambar lama dia rasa sedih sgt...

en a. samad- hehehe kalu papa isap jari buruk bebeno...

k marya- salam kak mayra, heheheh ensem ke kak hhheheh... kalu blh bsr cam papa mmg best... bolat