teman2....

Thursday, February 2, 2012

nsb lah anak mama boy

as salam sume kwn2...

smlm kn cuti,arini rasa mls no nk keje... tak sabar nk cuti 4hari lak... huhui
ni cite smlm pg yek... si bolat ku nyer keje... dhla duk merengek2 je nk aku duk sebelah dia je...
dh duk sebelah dia diam je... aku nk menjht pun tak senang...
dh duk diam rupenyer dia duk godeh2 gelang tgn aku... di tarik sana sini
dia ingat menan ke apa... dek kerena geram... aku bukak gelang tu
bg kt dia... beria2 dia main... siap gigit2, diam je...siap blh aku tinggal jht manik
bile mak tek gelak2 rupenyer2
glg tuh dh duk kt tgn dia... ntah bile ntah dia bt...huhuhu

nsb lah anak mama ni boy tau... kalu tak dh mama beli 1 utk aiyan...

geram tul ini budak

kadang tu dia lupe dia tgh isap puting... nk msk mlt

lps selamat msk mlt nih... tgk dh kt tgn...

p/s: tak sbr nk tunggu jumaat sbb esoknyer dh cuti panjang... huhuhui
nk siapkan pojek

10 comments:

lieyalatif said...

betul tu dana....tak sabar dah jumaat esok....pastu cuti lame..dpt le kite ulit si bujang kite ni kan heeheheheh.....

amboi2 aiyan, kemain lagi yeak.....tu kecek2 gelang emas mama tu nak bagi awek le tu yeak heheeheh...

aku suke tgk bulu mate aiyan...cantek!

norhidana said...

lieya- itulah ko,smlm sehari tu pun aku rasa dh mcm nk smabung cuti je...syok tul lah dpt cuti je... mmg mengulit dia je,pastu mule lah ngada2 ko...takmo ngn mak ngah nk ngn mama je...

bdk cam dia kn suke bnda kilat2...mata bolat je tgk... ko suke tgk bulu mata dia,aku duk geram tgk peyot si dayyan

Tihara said...

esok je lg jumaat..sabo ea ..

bby boy nk melawa gak ea

:)

Kakzakie said...

Janji dia sihat dah Dana. Tapi bimbang juga gelang tu keras masuk mulut luka gusi...

Projek mengulek manik ke Dana? Banyak jahitan nak siapkan ke?

norhidana said...

k tihara- itulah kak.. tak sbr2...
hehehe mana blh melawa pakai glg mama dia

k zakie- aah kak... itulah dia,tp dia ggt sikit suke duk megang2...
aah kak pojek memanik... ada lah skit2 kak, rezeki bt aiyan kot

intan_blur said...

bulat nye mate budak kecik nih..geram tgk..geget blh???..hhehe.tgk la nnt klu jumpe..tau la nasib bdk nih..hahahahha...
xpe..xpe..bby gegurl coming soon kot..blh la mama beli kan gelang byk2 ;)

norhidana said...

intan- mata dia mmg bolat ikut mata papa dia,bulu mata pun ikut papa... akak pun jeles kalu dpt bulu mata gitu takyh pakai maskara...
heheheh ggt je kalu jumpa biar pdn muke dia

Papa Mifz said...

suka tgk gmbr hisap jari tuh...:)

~ataicha~ said...

comel... bahay gak agi gelang tu kan bercalar lak muka dia.. hehehehe

norhidana said...

papa mifz- itu kire dia nyer trademark tuh isap 2 jari tuh... uhui

ataicha- gelang tu takde sisi yg kasar@tajam..no worry...