Thursday, June 20, 2019

Beraya di IKEA, Cheras

As salam semua kwn2,

Salam khamis kwn2, rasanya cepat betul masa berlalu dh khamis, arini sekolah aiyan ada buat jamuan raya juga sambutan hari guru.  Opis mama pun ada buat sambutan hari raya. 

Itu kita cerita nnti ye harini kita nk cerita pasal kisah kami beraya di Ikea, kami ke sana pada 16hb bersamaan ahad lepas.  Lps sarapan kami terus ke sana sampai dalam kul 10 pagi tp dh ramai org rupanya hehehhe... tp idok la sesak, cuma yelah dh ada org lah kul 10 tu...

Niatnya nk beli meja kopi je, tp eh2 terbeli rak utk aiyan, kerusi bulat... n terbeli itu ini... huhuhu bahaya tul pi ikea nih kan

jarang sgt aku pagi ahad pi sarapan luar pakai mcmni hehehhe... 

tiap sopa dia try... mcm2 gaya


papa suh dia ddk, menyamar jd kerusi hehehhe

bila mama kata naper siap baring2, yelah nk kene cuba selesa ke tidak... huhuhu

bahagia betul dia kan

pakai baju pun sedondon je dua beranak nih

dok kata nk penyangkut gitu kt dapur... mudah keje

masa ni mama dh penat dh, dia pun sibuk ddk gk

bkn reti duk elok2... sabo jelah

kerusi bulat rm17 tu antara pilihan

bg amaran awal2 jgn dok baring kt katil tu... 

sibuk dia kata nk bela benda alah ni... mmg idok la mama nk bagi

cari barang yg kami nak... 

setel sudah.... tujuan utama nk beli meja kopi je


10 comments:

Sha Mohamed said...

bahaya.. memang berantu nie.. hahaha.. tambah kalau ada sale..

paridah said...

WAH SAKAN AYAN MEMBORONG PERABUT

Amie said...

Seronoknya dapat masuk IKEA. Saya sesekali sajalah dapat snggah kalau balik kampung heheeee....

Warisan Petani said...

hebat Aiyan jadi model IKEA

aiezza.sue said...

hihi..ank3 akak pon klau ke Ikea minatang sawa batik tu la diusungnya😂..sebab dh tau maknya pantang bendalah tu😵

norhidana said...

k Sha- tulah, ada sale lg bahaya

k Paridah- heheheh beli sikit je try je yg lbh kak

k Amie- tak blh dpt selalu2 bahaya kak

wak WP- kih3... ada gaya yek wak

k Chaq- tulah, mama nya udahla geli... nk bela lak

Farah Dinah Hassan said...

kita kalau masuk ikea rambang mata.. semua rasa nak beli.. hahha

Inani Hazwani said...

Penuh jugak tu satu troli, banyak shopping hehehe.

Sunah Sakura said...

so, sofa mana paling selesa, aiyan?

mamapp said...

Kalau dh g Ikea mmg ralit kan