Tuesday, June 25, 2019

Aktiviti Sekolah Rayyan Izzan

As salam semua kwn2,

Asyik cerita pasal raya je, cerita pasal mama je... mesti korang jemu kan
Kita cerita pasal budak gendut tu lah... Meh kita tengok aktiviti dia lepas raya ya... Meriah aktiviti budak gendut ni ko.... jeles mama nya

24hb mei, Hari last sekolah salam2 dengan cikgu dan dapat duit raya, seronok betul lah anak2 syurga ni, murah  rezeki mereka

12hb, lepas 2 hari naik sekolah, dia ada Program CSR bersama KL Hop on Hop off, pusing2 sekitar KL
-Kl tower
- Istana negara
- Tugu negara
- Dataran Merdeka
- Muzium Tekstil

20hb, dia ada jamuan raya dan sambutan hari guru sekolah.
- Kelas darjah 2 kene bawak ketupat/ lemang, aiyan bawa ketupat mini

24hb dia ada sukaneka untuk ppki skpd, masa aku amik dari sekolah dia kata dia dapat no 1, mula2 mcm tak percaya jgk lah... Sekali tengok kt fb sekolah dia, alamak betul lah rumah biru jd juara hehehhe... silap aku selalu mcm tak percaya ckp dia, walaupun kadang masa dia cakap tu, nada selamba n belagak. Tp selalunya betul hehehhe...

24 Mei 2019

hari last sekolah sebelum cuti 2 minggu, beratur untuk salam dengan cikgu ngn kakak ppm dan dpt duit raya

muka happy dapat duit raya lah tu... rezeki anak2 syurga ni mmg murah betul

bdk gendut ni suka lah sbb cikgu cakap nk cuti panjang dan nk raya
sebelum balik sekolah salam dengan semua cikgu2 kt sekolah.
12 Jun 2019
masa ni 12hb, berkumpul dulu dalam bilik rekreasi... banyak aktiviti mereka lakukan kt bilik ni utk murid ppki sahaja

bergambar dulu sebelum naik bas hop on hop off nih

ini antara tempat2 mereka lawati... tgk pun dh tau panas terik

kenapa cikgu banyak gambar dengan 2 budak lelaki nih?
sbb mereka yg paling lambat jln, masing2 dh penat

jadi banyak la gambar mereka ngn cikgu ngn kakak2 ppm

dh kul bape masa ni mmg pns terik
masa ni kt muzium tekstil, ada lah aktiviti mewarna batik


beria tgk kan... ada dia bawak balik rumah aritu, tp mama tak sempat nk gantung kt dinding lg

balik tu, beria dia cerita pasal ada askar yg mati pastu ada yg hidup tp dh tak bergerak jaga kwn2 mereka yg mati... kisah yg ini lah apa lg
20hb Jun 2019

bekalan ketupat mini untuk jamuan raya aiyan

muka seposen je, sebenarnya dia seronok dpt pakai baju raya

papa hantar pagi tu, sebab ada bawak ketupat mini dan beberapa barang lg
masa ni tengah tunggu ramai2 untuk ke dewan kot... apa lah di buat nya


ini masa dalam dewan nih... 

24hb Jun 2019

Hari sukaneka

kepenatan lps abis sukaneka, ada cikgu letak gambar dlm grup ibu bapa

bukan main seronok dia... 

masa dapat pingat... seronok lah dia

kalau time sukaneka, mmg dia campur semua dari darjah 1 sampai darjah 6

nampak tuh, semangat kan 



betul2 dpt no 1 rumah dia... seronok lah dia

















10 comments:

Ibu Lala said...

aktif rayyan sekarang ye. badannya sama cam badan anak akk yg bongsu. cam kembar pulak

Warisan Petani said...

Banyak aktiviti sekolah Aiyan

Tengku Sofia said...

Wah bestnya dia. Banyak aktiviti selepas raya.

Kakcik Seroja said...

Seronok anak-anak bila banyak aktiviti... :)

norhidana said...

Ibu Lala- mmg aktif sgt sekolah dia, klu jumpa suh amik gambo sama2

wak WP- aah wak, ppki kt sekolah aiyan mmg aktif, kita pun seronok tgk mcm2 aktiviti dia buat

Tengku Sofia- sekolah dia mmg ada je, bdk2 seronok

Kakcik Seroja- betul tu kakcik

mrhanafi said...

hahaha...seronok kalau aktiviti begini..

dapat bersama anak-anak dan keluar jalan-jalan

Sunah Sakura said...

mak aiii...padat betul aktiviti aiyan ni! terkejut acik baca pasal askar masih hidup tapi tak bergerak, jaga kawan dia da mati tu....seram pulak nak bergambar kat situ..ahahahah

cahayahidupku.blogspot.my said...

Bagus rayyan ni aktif dgn aktiviti sekolah..
Acik bagi 5 🌟🌟🌟🌟🌟

mamapp said...

Terpancar keseronokan dari muka bdk2 tu mesti balik dari rombongan potpet2 cerita kan

norhidana said...

Mr Hanafi- itu aiyan dengan kwn2 dan cikgu2 nya aktiviti sekolah bkn aktiviti ngn family

Sunah- hehehe tulah, kita iya kan jelah cerita dia tu... maksudnya dia dgr la penerangan yg diberi masa bt lawatan tu, walaupun pemahaman dia lain

k YatiCH- heheheh mmg PPki sekolah dia aktif kak, mcm2 aktiviti mereka

k Mamapp- mmg semestinya, balik dia pun cite lah kt kite apa yg dia buat... kita tumpang seronok jelah... rezeki dia sekolah situ n seronok pulak tgk nya