teman2....

Wednesday, May 17, 2017

WW majalah keluarga


as salam semua kwn2,

Selamat hari rabu..... rasa cpt btl masa berlalu.



dari awl bln 5 aku dh tertunggu2 nk beli, kisah dr dua insan kuat n tabah ini...
Tp rasanya mcm skit sgt cite psl diaorg

10 comments:

aryan azra said...

gandingan 2 wanita hebat ni, menarik

Warisan Petani said...

Di belakang lelaki hebat, ada wanita yang menyokongnya.

Mommy Cici said...

lama tak layan magazine.

minat jugak dornag ni :)

Nisa said...

Gandingan wanita-wanita yang disegani oleh masyarakat. A good magazine cover for marketing though.

NanyFadhly said...

Dulu rajin juga beli magazine macam ni. Lepas tuh tak tau kenapa dah tak berminat. Mungkin kalau ada tajuk best macam Dana ni..boleh juga terbeli. Hehehe...Anyways..apa cerita agaknya tentang kisah 2 wanita ini yer..

ZULHILMI TEMPOYAK said...

dua2 power... harap bini2 pon sekuat ni. hehe

Inani Hazwani said...

Wahh macam best aje majalah bulan ni :)

wahida said...

lama dah aku tak beli majalah mcm ni dana...
dulu masa awal2 kawen rajin jugak beli...
mungkin sebab dah ramai anak ni, mcm dah malas nak membaca sangat...hahaha...

hainom OKje said...

Sihat lagi Tun Dr Siti Hasmah tu ek....Tak bercakaran pulak hihi....
Hakak lama dah tak beli Majalah Dana...

Siqah Hussin said...

Lama dah siqah tak beli majalah. Teringin untuk tahu kisah mereka..