teman2....

Tuesday, May 16, 2017

Selamat hari guru 2017

as salam semua kwn2,

salam selasa,
Selamat Hari Guru kawan2.... secara umumnya kita semua guru2 kan, dr baby kita lah guru pd anak2 kite kan.... Guru yg mengajar tentang semuanya, cara bercakap, cara bertatih, cara bermain semuanya...

Selamat Hari Guru bt kwn2 yg mmg mengajar di sekolah, di Universiti bakti dan jasa kalian cuma Dia yg dpt membalas.

Mlm td gigih cari something utk bg kt cikgu aiyan, dia lah paling seronok.... kite kasi dia bantu jgk... baru la rasa dia yg buat kn.

sebatang pencil, sebatang highlighter  dan sebatang marker warna

hasilnya yg dh siap... utk 7 org teacher kt little caliph 

<3 izzan tu aiyan sendiri yg tulis, jnji ada hasil kerja tgn dia kan... 

p/s: Lagi beberapa hari je nk msk Bln Puasa, kali ni kami ber 3 je.... tak semeriah thn lps

9 comments:

aryan azra said...

comel...sama je hadiah kita dana

sudipVSsenduk said...

selamat hari 'guru' utk awak jugak :)

Inani Hazwani said...

Wahh comel je tulisan Aiyan tu :) Mesti seronok dia nak bagi dekat cikgu cikgu tu kan.

NanyFadhly said...

Yeaayyyy!! Untung cikgu dapat hadiah comel dari budak comel juga. Ok sangat dah hadiah tuh. Sebab InshALLAH, akan digunakan juga nanti.

wahida said...

selamat hari guru buat semua warga pendidik...

anak2 aku bagi hadiah coklat je kat cikgu kesayangan dorang...hehe...

Kakcik Nur said...

Anak murid berjaya pun sudah cukup buat cikgu gembira, tapi anak-anak memang suka nak bagi hadiah kepada cikgu... :)

Norhayati Mohd Isa said...

Pandai ayyan buat..
Seronok cikgunya tu..
Dapat hadiah dr ayyan hasil tangannya..

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- beli hadiah yg teacher nya blh guna

SvsS- tq utk akak jgk

Inani- tulisan besar2 mcm apa nani, dia mmg suke tp risau dia plk yg lbh2 bt main2

k NanyFAdhly- tulah, klu bg makanan nnti abis, bg benda mcmni blh digunakan

k Wahida- thn lps dh bg cokelat, thn ni nk bg pencil2 lak

Kakcik Nur- btl tu kakcik, sesekali merai kan cikgu yg dh mendidik anak2 kita

k Norhayati- dia tulis nama tuh je kak, yg lain tu dia tlg tgk je heheheh

hainom OKje said...

hihi....ada anak kecik mmg sebok sikit bila tiba Hari Guru. Sebok beli hadiah cikgu haha....
Alahhh...kakak pulak yg emo Maktek tgh syok dengan laki dia weyh