teman2....

Wednesday, September 2, 2015

WW pulut ngn kelapa parut

as salam sume kwn2,


selamat hari rabu... heheh sebenornya nk tertukar hari selasa td... almaklum mula keje selasa kan

aku kalu teringin nk mkn mmg suke msk sendiri

MIL suke bt sapan gini klu kt kg...

bwk bekal ke opis blh mkn ramai2... tp jgn tanya ikan kering sbb mmg tarak


p/s: tak sabo nyer nk balik kg johor raya haji nnti hehehhe

18 comments:

Kakzakie said...

Pulut makan dgn serunding pun sedap Dana.

norhidana miswan said...

k Zakie- serunding sudah tarak kak... ngn kelapa parut nih syok jgk kak dpt lak masin2 skit kelapanyer

beat said...

sempoi

Bbwana adienia said...

Betul la..tak lama lg raya haji..pejam celik dah raya :)

Lea Ismail said...

sedapnya..saya ni penggemar pulut...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Teringin pulak akak nak membuatnya dana..
Dah lah tengah puasa ganti ni..
Banyak akak tinggal tahun ni, kena awal dan akhir ramadhan huhuhu..

aizamia3 said...

Akak pulak teringin nak makan dengan ubi kayu.. ntah bila baru dapat agaknya.

aryan azra said...

sedap tu pulut dengan kelapa parut

aryan azra said...

sedap tu pulut dengan kelapa parut

aryan azra said...
This comment has been removed by the author.
norhidana miswan said...

Beat- sempoi tp leceh jgk nk bt hehe

Bbwana- itulah lg 3minggu lbh kn

Lea- hehehe sapa tak gemor pulut rugi

k Nurhayati- apa lg kak, utk berbuka ptg nih hehehhe

norhidana miswan said...

k Aizamia- sedapnyer kak... dana aritu pun baru lyn ubi rebus jgk

Aryan-sdp tuh, klu mkn rmai2 ngn kwn lg syok

Ibu Lala said...

Dulu ms kecik kecik sll jugak mkn. Tp anak anak akk x pandai mkn camni. Depa tau mkn pulut dengan rendang ja

lieyalatif said...

fuhh sedap dana pulut....aku ni suke makan pulut...tapi tak penah masak sendiri sbb tak reti...sedangkan dah beriya simpan resepi masak pulut kononnyer...tapi tak buat2 pun....

same laa kite dana...raya haji balik johor...yahuuu!!

norey said...

xde ikan pun dah berselera dana....tunggu balik kerteh baru dapat merasa air tangan mak mertua..kalu kat kl..buat sendiri je la dana...tapi kira pandai la...akak masak pulut pun xreti sangat..makan je pandai..hahahhaa

norhidana miswan said...

ibu Lala- hehehe takpe kak bt lauk 2 jns, akak mkn ngn kelapa anak2 ngn rendang

Lieya- hehehe aku dulu2 pun tk reti tp pas belajar kukus plt ngn mil aku... aku suke kukus kalu tanak tak reti nk adjust air

k Norey- heheheh senang je kak kalu kukus... cube lah compem akak akan teror

saly said...

Sedap mmg sedap ni pulut nyior ..hihi baru je kelmarin saly makan ni .mkn skli dengan ikan panggang.

hainom OKje said...

Dana....ingat tak sabo nak balik kg Ganu hihi.....
Yelah dah tentu kawen ngan org Pantai Timur, pulut jugak yg diinginkannya ye Dana... Sedap ke kalau tak de ikan masin Dana