teman2....

Monday, September 21, 2015

otomen lagi....

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin yek.... arini pg keje lwt skit pun ok je jln lenggang je... almaklum tiap kali cuti sekolah mmg gini...

tak sangka pejam celik pejam celik dh nk raya haji dh......

cite arini bkn psl nk blik raya tp pasal... otomen

Tiap hari msk kete balik dr taska dia akan kata, `aiyan nk pegi kedai`... n aku msti jwb ` pg ngn papa je ek mlm nnti`
gitu lah hari2 aku kelentong dia sbb jarang sgt dpt pg ngn papa nyer sbb papa balik lwt...
tp mcm tau2 je mama baru pas gaji, nk jgk pg kedai nk jgk... terpaksalah

nampak kan kegigihan di situ, dr paking nih aku suh bwk sendiri... tak kose nk bwk

pas mandikn bergambar ngn otomen terbaru... lawo tak wall paper i? hehehhe 


p/s:  hrp2 dpt lah halfday maktek ngn papa utk balik raya rabu nih....

14 comments:

mama ila said...

amboiii..kemain besor otomen dia..hihihi..seronak lah tu yer dapat main otomen... wallpaper I kat rumah pun sama...diknani tunjuk bakat tambal2 stiker...hahaha..tapi sib baik beli yg jenis timbul2 tu..yg tu senang nak cabut balik =)

Kakcik Nur said...

Wallpaper ciptaan Aiyan ke tu? :)

norhidana miswan said...

Mama Ila- main nyer kejap je sbk je nk beli... huhuhu yg timbul tuh kt blik yg kt luar ni stiker biasa je

Kakcik- huhu aah la sapa nyer kje lg kalu tak

Ahmad Hasif said...

Fuyiooo mesti happpy dia kan.. Besar lagi tu ultraman tu...

Blogwalking sini..

English Cotton

Kakzakie said...

Entah dah berapa ekor otomen Aiyan ye..
Dah cukuplah tu nanti malam otomen kejar dlm mimpi susah haha..

NEKCIK said...

wah dah ramai dah kawan aiyan...nnti aiyan bagi nenek seekor ye

aizamia3 said...

fuh.. kemain besau otomen dia.. ;)
part kat dinding tu.. bertabahlah ye.. ;)

JunAina said...

Fuhhh...besar betul otomen dia. Sesekali minta mak belanja apa salahnya.

Maya Amir said...

otomen aiyan dah nak sama tinggi dengan aiyan dah tu..heheh..comel betul, nampak bersemangat die bawak otomen tu..hehehe

norhidana miswan said...

Ahmad Hasif- mmg dia nyer peberet otomen tp main kejap dh jemu

k Zakie- entah kak, yg kecik yg beso... siap bwk tdo lg kak otomen dia tuh... takde mimpinyer

Nekcik- hehehhe boleh2 mintak je... dh menyemak je rasa otomen tuh bnyak2 kt umah... tuan nyer bkn reti kemas

k Aizamia- hehehe itulah kak, redho

k Junaina- huhuhu bkn sesekali je sebanyak kali nih kak...

Maya- itulah, kalu yg sama tinggi ngn dia mau rm100... fengsan

saly said...

Hihi kemain beso2 atomen aiyan.. mmg btol2 peminat ni

LYAfrina said...

mmg otomen lovers la..
tu dia, nk sama besar dgn aiyan dh atomen ni

hainom OKje said...

Berapa henggit ek otomen beso tu Dana? Mesti dah bnayak koleksi Otomen Ayyan ni.... Zaman anak OKje kecik dulu Power Rangers....tp tak pernah pun belikan yg besar gitu

mshazadoes said...

klu otomen byk bole lah derma kat amai sini ;P