teman2....

Thursday, September 3, 2015

photo diary september

as salam sume kwn2,

skrg nih dh jarang2 bt PD nih... gambar pun almaklum tak bape ada... heheheh skrg mcm dh tak cun gambar amik ngn hp samseng nih.... almaklum udah tua

kite share skit gambar di majlis kawin kt jengka aritu ngn bff yg jarang sgt dpt jumpa, jauh kt jengka baru blh jumpa hehehe.....


masa nih yg lain2 dh senyum aku duk sibuk suh aiyan duk celah tuh... mana reti duk diam dia




tgk si aiyan tgh ngayat tuh hehehe...
balik tu punyalah jem


sbb  pak polisi bt roadblock kt dpn tol bentong ngn dpn tol gombak... sabo jelah 



ni kejadian mlm td... ni dh kali ke2 dia sepahkan... ptg dh buat mlm buat lg semata2 nk cari otomen ngn resaksa


gambar dr kampung mertua... jeles tgk sepupu aiyan yg lain ngn baju jalur gemilang... ni mil yg jahit... nsb ada jgk utk aiyan dh di simpan kan heheheh
rindu aiyan ngn rambut toncet gini hehehe 

hehehehe masa nih baru 2thn lbh kot 


p/s: skrg nih aku rajin bwk bekal pg, kadang bwk bekal lauk utk lunch n msk nasi kt ofis mkn sama2... jimat jgk rsa

8 comments:

hainom OKje said...

Ayyan dah mcm gegirl pulak bila bertoncet gitu Dana hihi.....
Amboiii Ayyan kecik kecik dah pandai ngayat ek....

wahida said...

ayyan comel bertoncet...aku pun suka...

Amy Hilmirda Daud said...

Cantik pelamin pengantin tu.
Cari otomen punya pasal abis semua kena keluar ye...

cheq da said...

Mcm popuan la plak aiyan tu..

emy pokden said...

kan...mmg jimat kan..
kiter usahakan lagi langkah2 penjimatan kiter tu...
hehehe

nur anis said...

aiyan ngorat!! hehe..

JunAina said...

Patriotiknya mak mertuaaa...bagussss...susah nak cari insan berjiwa patriotik begini lagi zaman sekarang sampaikan sanggup jahit baju guna jalur gemilang utk cucu2.

norhidana miswan said...

k Hainom- heheheh itulah dulu2 masa rambut panjang org ingat dia gegirl

k Wahida- hehehe comei kan

k Amy- itulah otomen ngn resaksa main sembunyi2

Cheqda- heheheh itu yg rmbut potong pendek

Emy- beutl2

Nur Anis- hehehe dia mmg teror bab tuh

k JunAina- mmg dia minat... ckp je suh jht utk cucu laju je dia kak... no hal