teman2....

Wednesday, September 9, 2015

WW perfum Che Ta

as salam sume kwn2,

Selalu dok tgk kt ig je, tgk kt soratkabo je... best sgt ke sampai Che Ta untung juta2...
Bila dh beli, hmmmm sedap baunya walaupun tak setaraf jenama yg ratus2 tuh tp halal sbb takde alkohol tau...
Murah lak tu botol kecik nih rm30 je

ini lah dia... pefum Che Ta tuh... hehehhe




p/s: apa lah nk jd ngn senario bola sepak kt negara kita.... huru hara

15 comments:

Lea Ismail said...

tulah. semua org ckp wangi. nak try jugaklah

cheq da said...

Cheq da pun dh beli 1 dana...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

peminat che ta rupanya kiki

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Kali ini dah boleh cuba sendiri :-)

OhPanduan said...

Wangi bau dia kan akak.

Jobdirumah Buat Duit said...

Kali ini dapat dapat lagi seronok.

aizamia3 said...

Tak pernah cuba lagi.. akan datang.. eeemm.. insyaAllah..

Siti Rohaida Yusof said...

ramai cakap best...wangi...nak try jgak nanti

norhidana miswan said...

Lea- cuba jgn tak cube lea

Cheqda- sdp kan bau dia kak... tahan jgk lah smpi ptg

BABY- minat jgk che ta, pefum dia saja try, sdp jgk bau nyer

PMDR- heheehhe

Ohpanduan- aah, suke akak...

Jobdirumah- kalu dpt free mmg lg seronok

k Aizamia- cuba lah kak, tp katanyer ssh jgk nk dpt nih...

k Siti Rohaida- try jgn tak try, mmg tak nyesal

mama ila said...

itu lah pasal...selalu dengar org cakap sedap bau dia... sedap eh?? boleh lah try pasni...lagipun alcohol free kan ..

nur anis said...

nak try jugakk.. memang murah kan..

JunAina said...

Rata2 orang dok cerita minyak wangi Che Ta ni...macam nak kena beli satu jerk.

Ibu Lala said...

Kat mana ada jual. Nak beli jugak. Tak tau pun che ta buat myk wangi.

❤Kamsiah❤ said...

wangi ke baunya...teringin nak cuba..

hainom OKje said...

Wahhhh....untung dah Che Ta 2 henggit sebab ko beli Dana hihi