teman2....

Tuesday, September 2, 2014

kami adik beradik...


as salam sume kwn2,

selamat hari selasa, salam kemerdekaan ke 57 pd negara kita, moga Malaysia akan lebih makmur dan aman...
cuti hujung minggu aku tak pg mana2, duk umah siapkan tempahan shawl, pastu sabtu aritu adik aku datang dr poli nilai... sbb nyer nk belikan hp baru dia sbb nyer yg lama ilang kene curi, yelah bdk baru belajar duk jauh, naif lg kan
nsb lah akak2nyer baik hati kumpul2 duit belikan hp baru kt dia... tp lupe nk amik gambar hp barunyer heheheh... 



kami beli hp kt wangsa walk wangsamaju je

tgk... si aiyan mmg rapat gile ngn mak yan nyer... (adik no 4 aku ni lah)

sibuk nk berdukung ngn mak yan nyer.... yg pendek tuh adik no 3, yg tinggi tuh no 4 yek

manja kan... ngada2 pun ada tau

takmo dukung ngn papa sibuk nak ngn mak yan nyer je

mak yan nyer geli kene cium aiyan hehehhe

p/s: naper rasa mls je bt keje... hahhahaha

18 comments:

norey said...

alhamdulillah...dapat hadiahkan hp baru untuk adik..rezeki lebih dapat dikongsi bersama ..
amboi² aiyan..manjanya dia..sekala sekala

nur anis said...

manjanya aiyan...hihi...
saya pun beli hp kat wangsawalk tu je..senang...huhu

norhidana miswan said...

k Norey- itulah kak, sama2 membantu bile kesusahan...

Nur Anis- itulah kan anis, mudah nk pg... klu dulu biasa pertama complex tp situ pyh skit nk pg... prefer kt wangsa walk

UmmuAidan-Arissa said...

kemain lagi aiyan manjer ngan mak yan dier..bestlah aiyan kan banyak makcik..tringat cam kami zaman bujang2 dl lak suka manjakan anak sedara...hehehe

Daddy Ziyyad said...

dah cuti panjang....standard la jadi malas nak keja..hahaha

Nafira usof said...

Sesekali cuti panjang di hujung minggu memang syok kan!

Adik Zura dari kuantan pon turun shah alam gak cuti semalam. sonok sangat bila adik2 datang rumah. hilang sket lah rindu kat dorang~

Aida Salleh said...

Manjanya dia...

Kakzakie said...

Aiyan pun bukan mainlah dah ada mak-mak sedara remaja lagi pulak tu tak ingat ayah dah ye...:)

nurbijen said...

Bukan main lagi ayyan bermanja dgn mak yan nyer.... mak yan pun rajin melayan.... lagi lah ayyan suka :)

norhidana miswan said...

k UmmuAA- mmg gitu dia kak, makcik2 lain biasa dh jumpa

DaddyZZZ- betul3 tuh doc, tp tak terpikir lah nk amik mc hahahha

Nafira- itulah, mcm akak suke bile riuh2 walaupun selalu dh riuh rendah dh

Aida- mmg manja, dia ngn sapa2 pun manja... ngada2 pun ada

ros_reeza said...

manje Aiyyan dengan mak sedara dia :) suka tengok pic dukung tu ...

norhidana miswan said...

k Zakie- mmg gitu kak, mana yg dia minat itu lah yg dia cari2 je

k Nurbijen- tpaksa melayan kalu tak kene bebel dek kakak nyer

norhidana miswan said...

Ros- itulah dia mmg kadng manja over sgt

Dee said...

Salam dana..k dee jarang blogging sbb akses ke blogspot terhad..sakit hati je..btw..mujurlah ayyan tu ringan..dukung selalu pun xpe..tinggi pulak adik dr kakak ye..hehe

norhidana miswan said...

k Dee- ptt lah akak senyap je yek... itulah nsb lah aiyan tu ringan tp itu pun dia komplen penat jgk lah kalu dh kene dukung lama2

NEKCIK said...

x terjumpa lak kita ye...dtglah rumah nekcik..dekat dah tu Dana

hainom OKje said...

Untungnya ada ramai kakak....boleh share belikan hp...
Ayyan jugak untung ramai mak sedara yg sayang kat dia

norhidana miswan said...

Nekcik- cer bg no kontek nekcik boleh dana wasap2...

k Hainom- hehehe itulah, bile susah kite sama2 tolong... tp sblum tu kene bebel =dulu sampai bernanah tinge dek kakak nyer