teman2....

Monday, September 8, 2014

ujung minggu ke pasar buah chowkit

as salam sume kwn2,

selamat hari isnin.... kejap je dh sampai isnin, minggu dpn cuti sekolah kan msti jln lenggang je kan... tgh tunggu keputusan edy dpt cuti tak sabtu n isnin sbb ingatkan nk balik johor, mak kt kampung asik call ckp rindu kt cucu nyer yg sorang tuh... sbk suh letak gambar or video dia kt fb, kalu call aku or aku call dia sbk nk ckp ngn aiyan je... heheheh 

kalu edy tak dpt cuti, nmpaknyer aku kene balik ber3 jelah, sbb maktek ada trip opis ke langkawi, edy keje, aku makngah ngn aiyan jelah balik kg camtu.... 

oklah nk cite psl ujung minggu kami, sabtu tak kemana edy keje, duk umah je siapkan jahitan shawl kwn2 cari duit kan, ahad tuh ajak edy pg psr cowkit, lama tak kesana... aku suke beli buah je kt sana... tak minat pg psr basah nyer



rm25 dpt bende2 alah nih... kire puas hati jgk lah

sampai2 umah je ini bdk sibuk suh bukak buah delima... sebijik tu dia abiskan sorang... 

16 comments:

eRNi aZiZ said...

salam dear..can i have ur email please..ada something yg i nak tanya..tq...

inazamri said...

akak tengah sakit urat ni makan langsat duku bagai

LYAfrina said...

puas hati la..
buah delima tu bgus..
klo beli sebijik kat sini mmg mahal la

cheq da said...

Fresh nmpk buahnya..

Kakzakie said...

Aiyan macam auntie suka delima. Yg ini memang tak kelat Dana. Sedap. Tapi pandai pulak ye Aiyan makan. Dia telan ke sembur balik bijinya?

nur anis said...

sedap tu delima..feveret saya...best beli buah kat chow kit..murah...

nur anis said...

sedap tu delima..feveret saya...best beli buah kat chow kit..murah...

Azian Elias said...

dah lama tak ke Pasar Chow Kit.. akak kalau ke sana suka malam.. tapi bukan yg pasar basah dalam tu.. yang kat luar2 je... macam2 boleh dihangkut balik kan..suka.

ros_reeza said...

buah delima, ros suka :0 tapi, dah jarang beli pulak sekarang ni

Nafira usof said...

uisshh.. penuh 2 bakul.
berbaloi2 kalo cam nih.
buah delima tuh memang mahal kan harganye.
sukanye dapat beli buah2 harga murah camnih kan~

nur anis said...

sedap tu delima..feveret saya...

norhidana miswan said...

Erni- tq

k Inazamri- hehehe itulah sapa suh mkn banyak2 tak bg dana

Lyafrina- kt sini tak la murah sgt tp dlm rm10 dpt 5biji

CheqDa- mmg fresh2 cume nk pg sana je kadang mls

k Zakie- biji dia kelat jgk kak, dia kasi telan je biji tuh mana reti nk luah hahhaha

Nur anis- betul tu dik murah beli kt sana, cume kite je lah nk pg ke tak kan bersesak2

k Azian- psr cowkit mlm dana tak pnh pegi kak, psr basahnyer pun dana tak penah pegi... huhuhui

Ros- beli jgn tak beli ros, kadang tgh musim yg merah2 tu syok betul mkn... merah delima warna isi nyer

Nafira- hahahah mmg gtu kalu beli kt psr buah cowkit dik, rambang mata kadang mcm sume nk beli

hainom OKje said...

Bagus Ayyan suka makan buah delima tu...OKje jarang beli buahlah Dana... lebih lagi buah delima tu...
Pasar Chow Kit mmg tak pernah sampai

Tihara said...


si aiyan sukak ey mangan buah delima :)
wes suwi orak tuku buah iki.

norhidana miswan said...

k Hainom- itulah tp mama nyer jarang2 beli... sesekali je kak ke psr buah tu, selalunyer beli kt mana yg dan

k Tihara- aah kak, deknen sukak pulak buah delimo, bijik ee ditelan wae

saly said...

alahai..buah delima tu buatku teringin..hihii