Thursday, September 25, 2014

photo diary lagi


as salam sume kwn2,

selamat hari kamis, mahap yek sbb aku tak bt ntry semalam... tak dan, pastu letrik asik trip je, org2 tgh buat keje elektrikal kt opis aku nih, itu yg kejap on kejap off... mencik bebeno, takpe arini aku awal2 lg dh buat ntry tau... 
mari2 kite sambil bercerita sambil nengok gambar

ni bff aku bkn aku tau... nk tayang shawl yg dia beli dr aku... rasa puas hati bile pembeli puas hati
ngn apa yg dia beli n dpt

gini lah rupe aku menjahit manik kt kampung... paking2 dlm kotak kasut... 

setambun shawl bwk balik... tp bkn siap sume heheheh 

jumaat sehari je dtg keje... muke xikhlas keje... tp siap sempat jht manik kt shawl mlm tuh

sabtu otw balik kg sbb pakcik aku meninggal... aiyan tertido lena maktek duk usap2 tinge dia

anak johor kan... teluk belanga sentiasa... 

bosan2 ngn bfast kt cafe, bwk bekal roti ngn tulur scrambel je

mlm smlm nyer menu... ikan bawal 3 rasa... amik ko sedulang aku letak... takde nk deco2


arini nyer bfast nasi dagang...beli sekali utk kwn2... 


p/s: ujung minggu nih mmg penuh ngn aktivi memanik huhuhui...redho

12 comments:

  1. Cantiklah cara Dana susun manik tu. Mestilah puas hati yg memakai.

    ReplyDelete
  2. psstt: nak tempah boleh.. tapi camane nak jumpa..

    ReplyDelete
  3. rindu nak bermanik manik ni..saya pun sumbat guna kotak kasut je kak..hehe..

    ReplyDelete
  4. adoiii mesti lawa shawl aku nanti nieh..... dah le shawl aku hitam sure mengerlip2 dek hasil sentuhan ko dana.....auwwww!!!

    hahaahah sungguh ganas ko hidang dlm dulang...tapi kalo aku tu yg aku suke..senang..... nak mkn pun senang.....menarik plak tgk ikan ko....

    betul tu dana...baju melayu teluk belanga selesa sikit kan...budak2 tak rimas....

    ReplyDelete
  5. taukeh shawl bermanik nie kemana sahaja bawa manik2 dier yer..cantiklah shawl tuh dana..kalau bg orang pun mesti penerima tuh suka kan..

    ReplyDelete
  6. Waaaahhhh... cantek lah tudung dlm gambar pertama tuh.. memula ingat Kak Dana gak.. bila tengok betol2.. bukan daaa.. hahaha

    bagus nye lah Kak Dana nih.. balik kampung pon sempat jahit manik.. kalo Zura.. memang dah tau.. konfem tak buat.. banyak sangat bende nak bergosip ngan mak n adik2.. hahaha.

    Sedapnye bekfes buat sendiri tuh.. kadang bosan gak beli bekfes kat luar.. masak sendiri lagi sedap kan~

    OOhhh.. bila tengok menu ikan bawal tuh.. terus teringat dlm peti ais ade ikan bawal.. boleh cuba masak menu nih jugak nanti.. hehehe.

    ReplyDelete
  7. eh muka korang nak sama la macam kembar plak
    cantiknya dana jahit manik, rajin sungguh :)

    ReplyDelete
  8. cantiknya shawl tu sis...berkenan tengok...

    ReplyDelete
  9. Mmg cantik sgt shawl tu.. nanti dana leh dh komersialkan

    ReplyDelete
  10. tak yah deco pun takpe kan, yang penting rasa dia tu. hihihi

    ReplyDelete
  11. Dana...mentang mentanglah tokey Manik....bukan main besau lagi yg terjurai kat tepi tu, besau duit 50 tuuuu haha

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...