teman2....

Wednesday, March 19, 2014

WW diam xperlu kata apa2

As salam sume kwn2,

maaf kwn2 semalam xde idea nk bt ntry... jugak bz

ni lah keje mak tek ngn aiyan kalu bt main hp mama

dia mmg suke kalu dpt tgk muke dia... 

bdk paling ceria... 

p/s: 26 hb nih anniversary kami tp tak tau nk bg apa kt edy... huhuhui ada idea x

7 comments:

attyfir said...

happy je aiyan..

norhidana miswan said...

k Attyfir- dia mmg hepi lagi2 klu ada org amik gmbar dia

Mimi Azirah said...

Srinok sgt aiyan

lieyalatif said...

aiyan comel2....mcm2 aksi yeak kamu hehehehe

lizz said...

ayyan versi kembo yek...kemain tau..memacam gaya dia buat...
anniversary pi honeymoon jerla kihkih...untung2 dapat hadiah baby sorang lagi boleh jadi geng ngan ayyan...

hainom OKje said...

Hehe.....amboi Ayyan...kalau suruh posing....suka yek hehe.....

hainom OKje said...

Bagi jam tanganlah Dana....buat koleksi....